Dave37 Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Jag behöver ett program för att bränna .mp3-filer till CD-skivor som går att lyssna på t.ex. i en bilstereo. Är det någon som känner till ett sådant program? Gärna för Windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Jag behöver ett program för att bränna .mp3-filer till CD-skivor som går att lyssna på t.ex. i en bilstereo. Är det någon som känner till ett sådant program? Gärna för Windows 7.Kan du inte ta en tom skiva och lägga över alla låtar i den som du gör när du flyttar filer mellan mappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Windows Media Player? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Det ska gå att göra i windows media player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 uhmm... lol det kanske går... XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Jag använder Itunes,gratis och bränner snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 uhmm... lol det kanske går... XDDe funkar bra faktiskt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Ibland är lösningen precis framför näsan på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.