Distinction Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 (redigerat) Har googlat mer än vad ni tror, inte hittat lösningen. Har testat att dra en "Windows Recovery" via skiva, inget resultat. Så här ser det ut när man försöker välja tema: Alla val är svartvita. Redigerat 3 Augusti 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 Provat den där knappen som säger felsök? Om du har övriga grafikproblem så uppdatera drivers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 (redigerat) Provat den där knappen som säger felsök? Om du har övriga grafikproblem så uppdatera drivers.Of course. För övrigt inga grafik-problem. Har även för säkerhetsskull uppdaterat drivrutinerna. Edit: Anledningen till system-återställningen var att så fort datorn hunnit starta windows, och till slut till skrivbordet, frös datorn efter c:a 2 minuter. Detta hände varje gång jag testade starta om datorn. Då beslöt jag att hoppa in i fel-säkert läge och återställa datorn c:a 1 vecka bakåt i tiden.. Redigerat 3 Augusti 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Gillar du inte windows-klassik temat? :o Det är min favorit :D man kan väll leva med det? annars får du väll maila någon på microsoft.. kan slåvad om att han är lite tjurig för att han inte fått bra lön(SupportMicrosoft). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Du skulle kunna ladda ner helt andra inofficiella teman också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 (redigerat) Tryck WinK + Pause. Öppna de avancerade systeminställningarna och välj inställningar under Prestanda. Kontrollera att "Justera för bästa utseende" är markerat i Visuella effekter. Redigerat 4 Augusti 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 4 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 (redigerat) Gillar du inte windows-klassik temat? :o Det är min favorit :D man kan väll leva med det? annars får du väll maila någon på microsoft.. kan slåvad om att han är lite tjurig för att han inte fått bra lön(SupportMicrosoft). Nope xD. Du skulle kunna ladda ner helt andra inofficiella teman också.Försökte, sa bara att vissa av de nödvändiga system filerna har manipulerats med. Tryck WinK + Pause. Öppna de avancerade systeminställningarna och välj inställningar under Prestanda. Kontrollera att "Justera för bästa utseende" är markerat i Visuella effekter.Gjorde det tidigare, inget resultat. ---- Ser ut som att en sista utväg blir omformatering. I morse (2 timmar sedan), startade jag dator endast för att se en svart bakgrund, men en helt vit skrivbords-bar. Sitter för närvarande med en Linux Knoppix som botar från CD'n Edit: Skit i det, omformaterat och klart. Redigerat 4 Augusti 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Windows repair kanske skulle ha funkat. Man kör i skivan och väljer repair. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 4 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 (redigerat) Windows repair kanske skulle ha funkat. Man kör i skivan och väljer repair.Det var det jag menade med "Windows Recovery". Och ja testade det, nothing. Spelar ingen roll längre då omformationen är gjord och är nöjd med det. Redigerat 4 Augusti 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Ah, glömde att du skrev det. Jag rekommenderar att man omformaterar windows varje halvår då det blir så segt annars så det kanske var dags för dig. Min Linux-installation däremot har jag haft i ungefär ett år nu och den blir snarare snabbare med tiden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 prova uppdatera windows experience, kan funka, har gjort det för mig vid tidigare tillfällen. WinK + Pause sen prestandaklassifiering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 6 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 prova uppdatera windows experience, kan funka, har gjort det för mig vid tidigare tillfällen. WinK + Pause sen prestandaklassifieringVad sägs om att skippa "TL:DR". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.