Epixa Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 (redigerat) Flyttieliflyttflytt om den ligger fel :D --- Tycker det är på tid att jag klämmer in en ny tråd här bland alla dammiga. Ja vad är ni bra på ? Tex, Grilla korv Ja, skriv allt vad ni är bra på här :D ------------- Är bra på HTML Redigerat 11 Augusti 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Trevlig idé, folk behöver få bättre självförtroende, så länge det inte stiger dem åt huvudet ;> Jag är bra på att skriva texter och berättelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Tänkte säga "teknik" men det skulle nog vara lite fel. Tror nog att det blir bättre att säga att jag är duktig på ett begränsat område inom teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=157685 ? Hur som helst, jag är väl bra på musik, poesi och språk i allmänhet. Spelar piano, gitarr, bas, banjo, munspel, flöjt, mandolin, trummor och sjunger. Skriver och framför även egen musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 (redigerat) Basket. Redigerat 13 Augusti 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 (redigerat) Inget. EDIT: Jag är väl bra på datorer, Android och musik, antar jag. Redigerat 12 Augusti 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Lösa Rubiks kub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 (redigerat) Boxning. Datorhårdvara. Prata med främlingar. Redigerat 12 Augusti 2012 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 äta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Att ta det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Spela läskiga spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Jag behöver bara sova ca 6 timmar och sen är jag helt utvilad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.