Rhino Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Är jävligt bra på att va dålig på saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 tf2 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 tf2 typHar inte spelat på cirka 3 veckor. Ska vi spela så att du får må riktigt dåligt efter att du har förlorat mot mig? :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 (redigerat) Är bra på att rita, redigera film, lära känna nytt folk utan att vilja, blanda rätt mängd yoghurt/cornflakes samt saft/vatten, bygga saker i minecraft, mycket mera. Redigerat 5 Juli 2013 av fubbis 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 På att vara en idiot. Jag är bra på att inte bli arg... antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Bra på att aldrig stressa, löser sig alltid ändå.bra på att göra affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Jag skulle vilja påstå att jag är bra på att rita. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 VetenskapMatematikEkonomiReligion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Jag skulle vilja påstå att jag är bra på att skapa problem för mig själv, och inte kunna lösa dom. Annars så är jag väl hyfsat bra på att ta hand om min Minecraft server, skaffa redigt med mineraler och banna folk 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Koka, odla, sälja. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2013 trixa 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2013 Jag skulle vilja påstå att jag är bra på att skapa problem för mig själv, och inte kunna lösa dom. Annars så är jag väl hyfsat bra på att ta hand om min Minecraft server, skaffa redigt med mineraler och banna folk Du är bra på att välja avatar! Jag är bra på det mesta om ingen stör mig.Mest att spela spel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.