Draghguggwhor Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Windows.Har inte formaterat min windows dator på ett och ett halvt år, fortfarande lika rapp som den var när den var ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Har inte formaterat min windows dator på ett och ett halvt år, fortfarande lika rapp som den var när den var ny.Det tvekar jag på. Det går så sakta neråt så man märker det inte direkt. Men det kanske blivit bättre i w7 jämfört med tidigare versioner. Eller så har du bra hårdvara. Märker du inte hur uppstarter av saker går långsamt? När saker väl är igång brukar de gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Kan direkt säga att efter ett bra tag så vart iaf min dator med W7 riktigt slö, Ändå har jag intel core i5 2500k, XFX 6950 2gb, 8gb ram osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Kan direkt säga att efter ett bra tag så vart iaf min dator med W7 riktigt slö, Ändå har jag intel core i5 2500k, XFX 6950 2gb, 8gb ram osv..Isåfall hanterar du inte den rätt, min dator är inte "riktigt slö" än och jag installerade w7 för ca 1 år sen. Har även väldigt mycket sämre komponenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Det tvekar jag på. Det går så sakta neråt så man märker det inte direkt. Men det kanske blivit bättre i w7 jämfört med tidigare versioner. Eller så har du bra hårdvara. Märker du inte hur uppstarter av saker går långsamt? När saker väl är igång brukar de gå bra.Märker ingen skillnad som när den var ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Isåfall hanterar du inte den rätt, min dator är inte "riktigt slö" än och jag installerade w7 för ca 1 år sen. Har även väldigt mycket sämre komponenter.Vad menar du med inte hantera datorn rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Vad menar du med inte hantera datorn rätt?Jag vet inte, men något fel måste du ha gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Jag vet inte, men något fel måste du ha gjort.Du påstår jag hanterar min dator fel, Men du kan inte säga hur jag hanterar den fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Du påstår jag hanterar min dator fel, Men du kan inte säga hur jag hanterar den fel..Hur fan ska jag kunna veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Hur fan ska jag kunna veta det?Påstå då fan inte att jag hanterar den fel idiot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Påstå då fan inte att jag hanterar den fel idiot..Något fel måste du ju ha gjort om du lyckats få den riktigt slö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 Du påstår jag hanterar min dator fel, Men du kan inte säga hur jag hanterar den fel..Du har väl laddat ner lite för många prullar innehållandes virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.