Nixous Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Hej! Jag har testat supermånga sporter/aktiviteter utan att fasna vid det! Denna tråd går ut på att tipsa om sporter/aktiviteter! Ps Jag gillar inte att tävla Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Har du prövat på kampsport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 25 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Har du prövat på kampsport?Ja det har jag men jag fasnade inte för det heller :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Fiske! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Boxning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 En sport där man inte tävlar???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Cykling :) Fast inte som "sport" direkt tänker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 e-sport. Samt flyttar till allmänt tillsvidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Sport är inte för alla, sport är inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Börja spela instrument. Det är skitkul och går hem hos alla, särskilt damerna. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Börja spela instrument. Det är skitkul och går hem hos alla, särskilt damerna. B)Hehe, får träna lite på min gitarr då. _________ Du kan ju alltid börja spela Magic the gathering (trading card game).Dock är det ju lite tävling i det eftersom man möter andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 26 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Tack för alla svar men jag såg boxning! Jag gillar inte att slåss :P Börja spela instrument. Det är skitkul och går hem hos alla, särskilt damerna. B)Jag vet inte, jag tycker det är ku latt spela gitarr och trummor men inte typ 1-2 gånger i veckan bara någon gång ibland! Fiske! :DDet är kul men inte att slå ihjäl den sen :unsure: Sport är inte för alla, sport är inte för mig.Ja, jag har tänkt på det att det kanske inte är för mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.