WASD Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 (redigerat) Mat. Redigerat 30 September 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 omelett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 omelett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 "Inte behöver tillagas" är väl kategorin jag söker. Jag äter stekt ägg ibland under dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 (redigerat) Det mesta man lagar på ägg. Kokta, stekta, äggröra osv. Edit: Jaha... Fil+flingor? Gröt? Det behöver man ju visserligen "tillaga", men att lägga havregryn, vatten och lite salt på en tallrik och stoppa in den i mikrovågsugnen tycker jag inte räknas! Redigerat 26 Augusti 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Flingor eller gröt äter jag redan till frukost. Nån gång har jag tagit det på kvällen också men jag söker variation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Har du en mixer? Mixa mjölk och banan, tillsätt en liten mängd vaniljsocker eller oboy-pulver om så önskas. Sjukt gott, brukar käka det efter att jag tränat. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Har du en mixer? Mixa mjölk och banan, tillsätt en liten mängd vaniljsocker eller oboy-pulver om så önskas. Sjukt gott, brukar käka det efter att jag tränat. :)En smoothie eller? Ett problem är dock att föräldrarna brukar sova när jag tar kvällsmat och en mixer kommer väcka dem. Annars kommer jag nog göra det i när jag ska lägga mig vid normala tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Frukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Kanske Frukt.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Mmm det borde jag nog köpa mig. Finns inte så mycket i hemmet just nu vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Vatten och bröd. Det är trots allt bara kvällsmat så mer än så behövs inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.