Dave37 Skrivet 29 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2012 (redigerat) Det borde funka ja, tack så mycket. :) Redigerat 29 Oktober 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2012 Kör ni något på servern eller? Om ni startar om så lirar jag gärna! Annars ska jag nog börja på en ny singleplayer värld imorn! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2012 Tycker det skulle vara skönt att få börja om faktiskt. Känns lite irriterande när ni har tagit alla ores :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2012 Borde finnas gott om ores kvar. Men jag har inte så stor lust att spela på servern om ingen annan gör det samtidigt och man kan sitta i skype eller nått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 November 2012 Rapport Dela Skrivet 7 November 2012 Borde finnas gott om ores kvar. Men jag har inte så stor lust att spela på servern om ingen annan gör det samtidigt och man kan sitta i skype eller nått.Jo jag hittade endel koppar och iron. Men det är diamanterna och de som är mer värdefullt som det är brist på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 (redigerat) Har börjat om på en ny värld, orkar inte med min gamla. Jag vill rusha lite mer till high tech. Fast man måste ju ha ett snyggt hus iaf. Här är en bild på golvet: Redigerat 2 December 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2012 Har börjat om på en ny värld, orkar inte med min gamla. Jag vill rusha lite mer till high tech. Fast man måste ju ha ett snyggt hus iaf. Här är en bild på golvet:Snyggt! Så jävla synd att light-buggs ska finnas asså :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 December 2012 Rapport Dela Skrivet 11 December 2012 Det är lite konstigt för mig, men det är inte så farligt. Har gjort en hel del nu, ska försöka posta en bild senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 December 2012 Rapport Dela Skrivet 12 December 2012 Är det någon som kommer in på serven nu mera? Försöker logga in, men får "End of Stream" hela tiden. Skulle vara kul om någon kanske kunde hosta en så vi kanske kunde köra, för jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att köra själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 December 2012 Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Här kommer uppdaterad bild. Set bara jätterörigt ut. Massor av redstone enegines. XD Till vänster har vi de vanliga maskinerna, macerator, furnace, extractor, compressor ihopkopplade med rör och grejjer. Till höger är en liten uppsättning för att göra circuit, för man använder så jäkla många. Och ut genom fönstret ser man mina tanks med olja, fuel och vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 December 2012 Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 (redigerat) oh yea en tupp! Faktum är att det är min boat-launcher men när jag byggde den i sten så insåg jag att formen påminde om en höna så jag byggde om den i wool och la til några få detaljer. Man trycker på en knapp under hakan så kommer det vatten från mellan benen på den och så forsas man ut på havet. :D Mekanismen är kopierad härifrån: Redigerat 18 December 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 Nice! Kan man få fråga om seeden samt location till ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg