Dave37 Skrivet 18 December 2012 Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 (redigerat) Här borde vara allt du vill veta: Grottsystemet under är fantastiskt med flera raviner och långa grottor. Redigerat 18 December 2012 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Tackar! Såg ut som en dunder-najs ö! Någon dag framöver får jag testa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 December 2012 Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Ja jag spawnade lite halvt otrevligt strx utanför kartan i öst vid två stora thaumcraft-angripna fält. Jag samlade på mig lite basic saker som en alchemical bag och lite grundläggande resurser, rubber, sugar canes, saplings, bed etc. och sen gav jag mig ut för att hitta något bättre ställe. Jag gick åt väster och märkte att det inte fanns så mycket mer åt det hållet, det hade börjat mörkna så jag tänkte att det var lika bra att slå läger där. Åt öster bortanför mig spawn verkade det vara öken så jag orkade inte leta ditåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2012 Ja jag spawnade lite halvt otrevligt strx utanför kartan i öst vid två stora thaumcraft-angripna fält. Jag samlade på mig lite basic saker som en alchemical bag och lite grundläggande resurser, rubber, sugar canes, saplings, bed etc. och sen gav jag mig ut för att hitta något bättre ställe. Jag gick åt väster och märkte att det inte fanns så mycket mer åt det hållet, det hade börjat mörkna så jag tänkte att det var lika bra att slå läger där. Åt öster bortanför mig spawn verkade det vara öken så jag orkade inte leta ditåt.Kommer seeden bli konstig om jag kör tekkit måntro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 December 2012 Rapport Dela Skrivet 21 December 2012 Nä det tror jag inte. Bara det att typ vulkaner, olja etc spawnas in i efterhand så antagligen har du lite andra oljefält etc än vad jag har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Någon som vet hur man sätter igång en Mass fabricator? Har Scrap, jag har MFSU och EUn för det, men inget händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Det ska bara vara att köra in ström i den så ska den lilla procentmätaren ticka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Det ska bara vara att köra in ström i den så ska den lilla procentmätaren ticka.Spelar det någon roll från vart strömmen kommer in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Det ska inte göra det. Du ska kunna ge den vilken spänning som helst förutom EV (Extremly high Voltage). Alltså borde det gå bra att bara koppla en MFSU rakt in i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Jag upptäckte problemet: Jag hade satt den precis vid min Induction Furnace. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Ifall jag någonsin bestämmer mig för att skaffa Minecraft till PC är Tekkit en självklarhet, absolut! 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 April 2013 Rapport Dela Skrivet 14 April 2013 Är det någon som fortfarande kör Tekkit/Technic, eller är det bara jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg