Arako Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 på windfall island är det en gubbe som går till brev lådan hela tiden. kan man göra något med honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 det är ett av uppdragen att fota när man vill ha färg kamran.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 jaha... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 jaha... :( Du verkar inte munter... Du ska alltså prata med Lenzo efter att du tittat på bilderna i hans galleri, så får du uppdrag av honom. Ett av uppdragen är att fota killen som går till brevlådan. Känns det bättre nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hitman Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (redigerat) Se inlägget nedan! Redigerat 22 Maj 2004 av hitman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hitman Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 hur många bosar har du klarat. vet du vad is pilen finns ja is pilen och eld pilen fårman om mansjuter en gube nära gudar templet. han fins i en jätte stor tornado och om du kommer nära tornadon så kommer han fram och så sjuter du han jag. ska siga dig att du måste räda din syster innan du gör notin annat . ps jag ska hjälpa dig jag kommer och tittar då och då hej då :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 tjoho ha ha ja vill ha jälp me det andra foto upp dragaet på zelta fattar f** inte hur man gör :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 det är ett av uppdragen att fota när man vill ha färg kamran.. vill ha hjälp me det andra foto upp draget :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Vilket är det? Det med gubben som är rädd av sej eller de två förälskade som inte vågar prata med varandra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 precis när han lägger ner brevet i brevlådan så ska du ta ett foto på honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brolly Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 aa det e nåt sånnt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag hade faktist redan färg kameran för jag har klarat hela spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg