ZxZHitmanZxZ Skrivet 21 November 2012 Rapport Dela Skrivet 21 November 2012 (redigerat) som rubriken lyder. som med film grejen. jag börjar med denna. skit i länken det blev fel formatt6sp_2012_11_16_23_44_47_41.bmp Redigerat 21 November 2012 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 November 2012 Rapport Dela Skrivet 22 November 2012 All stars battle royale 3, vild gissning bara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 November 2012 Rapport Dela Skrivet 22 November 2012 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;hl=screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 November 2012 Rapport Dela Skrivet 22 November 2012 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;hl=screenshotmen den är ju sjukt gammal, sista inlägget var ju någongång 2011. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 November 2012 Rapport Dela Skrivet 22 November 2012 the sims kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Jag vet att mitt svar är rätt för han har döpt bilden till det spel som det är ;) därför postar jag en ny bild Som ni ser är jag komander i en T29. Vid min sida har jah en Kv-1s och en Churchill I. Och i just denna sekvens strider vi hårt mot T1 HT och en Panther. Tyvärr smög det upp en StugIII och sköt sönder KV-1s samtidigt som Churchill blev köttat av Panthern. Men jag var stark och stod emot alla tre fienderna (tog emot 29 träffar). Jag dödade Stugan och vår arty tog hand om Panthern men tillslut blev jag ett dock offer för Grille <_< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 world of tanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 ja det är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 December 2012 Rapport Dela Skrivet 10 December 2012 Då Kristus inte postat på ett tag så får jag väl försöka att hålla lågan vid liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 10 December 2012 Rapport Dela Skrivet 10 December 2012 Gran Turismo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 December 2012 Rapport Dela Skrivet 10 December 2012 Nix men spelet är från samma tid. Spelet har samma namn som en existerande serie inom banracing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 December 2012 Rapport Dela Skrivet 10 December 2012 Toca Race Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.