knark Skrivet 3 December 2012 Rapport Dela Skrivet 3 December 2012 tja kristus här jag försöker ha en bild i min signatur men det går inte den röda rutan kommer upp och jag tvivlar på att bilden jag försöker ha är för stor eller för liten mm varför går det inte tack på förhand mvh kristus B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 December 2012 Rapport Dela Skrivet 3 December 2012 Jag rapporterade detta problem till admin igår och det verkar vara något knas i koden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2012 oki bra job Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 hallå blir det nån fix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 December 2012 Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 Tyvärr är det inget som prioriteras just nu då det jobbas med andra delar av Fuska som ligger högre upp på prio-listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2012 Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 Min bild är 225x68 och jag minns att jag gjorde den så stor som gick. Men din är 76 pixlar hög. Kan du prova och minska det? Prova att bara kopiera min signaturbild till din signatur. Den ska också vara under 4kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 December 2012 Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 Förklarar inte hur loopen lyckats knöka in en signatur på 500x200 px och 213 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2012 Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 Ajuste, det glömde jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2012 Min bild är 225x68 och jag minns att jag gjorde den så stor som gick. Men din är 76 pixlar hög. Kan du prova och minska det? Prova att bara kopiera min signaturbild till din signatur. Den ska också vara under 4kb.tack wasd min räddare i nöden min ängel i helvetet mitt hopp över bäcken min ketchup på korven :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.