Dave37 Skrivet 27 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2013 (redigerat) Jag har efter 3 försök lyckats med en landning på Mun. Detta är tekniskt sett min första lyckade över huvudtaget då det inte har gått sönder något eller något har vält som inte ska välta eller liknande. Jag har inte flugit hem den än med det ska nog gå utan problem. Just nu är jag så stolt över att den står där så det får den gärna göra ett tag till. Sen har jag också börjat (igen) med lite bemannade resor. Jebadiah Kerman fick ta en sväng runt Kerbin och öva rymdpromenader. http://imgur.com/a/cX3g9 Jag har även påbörjat bygget av min rymdstation men bara gjort ett misslyckat försök med att docka två moduler. Redigerat 27 Januari 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
retroxaz Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 jag har inte spelat det men jag har sett en youtube kanal som har spelat det. det ser kull ut. men vad är requriments för spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Saxat från KSP's hemsida: 2.0Ghz Dual Core CPU 2GB RAM 512MB Video Card, Shader Model 3.0 1GB Free HD space Windows XP, Vista, 7 or 8 An Intel-based Mac running Mac OS X 10.6 or higher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
retroxaz Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Saxat från KSP's hemsida: 2.0Ghz Dual Core CPU2GB RAM512MB Video Card, Shader Model 3.01GB Free HD spaceWindows XP, Vista, 7 or 8An Intel-based Mac running Mac OS X 10.6 or higherfunkar det med linux. jag har en winows dator den är nyare men den är sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 (redigerat) funkar det med linux. jag har en winows dator den är nyare men den är sämre.Ser bra ut här http://appdb.winehq.org/objectManager.php?...n&iId=13283 Själv kör jag dual boot och bara bootar om när jag vill spela något windowsspel för att slippa krångla. Redigerat 29 Januari 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
retroxaz Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Ser bra ut här http://appdb.winehq.org/objectManager.php?...n&iId=13283 Själv kör jag dual boot och bara bootar om när jag vill spela något windowsspel för att slippa krångla.tror du det skulle lagga mycket om den har lägre specs en req. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Ja det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Update: Har lagt på en stor RCS-tank på min rymdstation och även skickat upp två Kerbonauter som numera bor där. :D Nästa grejj är att ansluta en tremanskapsel, kanske skicka upp några fler och sen börja förbereda mig för att skicka Kerbals till Mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2013 (redigerat) Ok den raketen jag har för mina månresor funkar nog (dock nätt och jämnt) med smärre modifikationer för att skicka Kerbals till Mun, men frågan är om jag ska: 1. Försöka med den jag har 2. Bygga en ny från scratch 3. Bygga en på min rymdstation och skicka den direkt ifrån bana kring Kerbin Vad tycker ni? EDIT: Hata att fuska inte mergar inlägg typ alls längre. :( Redigerat 30 Januari 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 30 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2013 tror du det skulle lagga mycket om den har lägre specs en req.Ja det kommer det göra, speciellt om du emulerar genom Wine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
retroxaz Skrivet 1 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2013 Ja det kommer det göra, speciellt om du emulerar genom Wine.fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2013 (redigerat) Efter mycket träning på landningar med obemannade rymdraketer jag nu lyckats landa en bemannad farkost med Mun och lyckats återvända hem, utan att lämna något rymdskrot bakom mig. Jag lägger upp lite bilder när jag reser till Mun nästa gång. Nästa mål är att sända sonder till andra planeter och landa en obemannad farkost på Minmus och återvända hem. EDIT: Här är bildspelet över första officiella landningen på Mun. http://imgur.com/a/1Am8U#0 Redigerat 4 Februari 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.