Epixa Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 Jag är lite fisnödig och orkar då inte leta reda på ett bra mmo spel. Så jag kan inte låta bli att fråga. Kan ni inte leta reda på ett riktigt nödigt mmo spel som jag kan sitta och lira med mina vänner medans jag kliar mig i röven. Och jag ber dig kära Moderator om du känner att "vad fan är det med den här jäveln han lägger ju bara trådar vart han vill" så ber jag dig, FLYTTA den vart du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 Är gratisspel ok? Eller är det till och med att föredra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 Prova "Outside". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 Prova "Outside".Ett av dom bättre MMO spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 World of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 Prova "Outside". Jag tyckte inte det var så kul faktiskt. Visst, grafiken var underbar, och man kände verkligen det man gjorde.Men storylinen var för jävla tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 Jag tyckte inte det var så kul faktiskt. Visst, grafiken var underbar, och man kände verkligen det man gjorde.Men storylinen var för jävla tråkig.Jag gillar det i alla fall. Har nyss låst upp några achievements och är nära på att gå upp i level. Prova några sido-quests om du tycker att main questline är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 Jag tyckte inte det var så kul faktiskt. Visst, grafiken var underbar, och man kände verkligen det man gjorde.Men storylinen var för jävla tråkig.Ens tidigare val spelar även in till en ganska stor del i detta spel. Synd bara att man inte kan göra en ny gubbe. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 Ens tidigare val spelar även in till en ganska stor del i detta spel. Synd bara att man inte kan göra en ny gubbe. :/Om du joinar hindu-guilden får du i alla fall möjlighet att respawna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 Ens tidigare val spelar även in till en ganska stor del i detta spel. Synd bara att man inte kan göra en ny gubbe. :/Om du har self consciousness-perken så kan du respecca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2013 Prova "Outside". Wow.. Vad kul. Jag tror jag dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.