Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Känns lite väl blekt enligt mig. Lite mer färg hade inte varit fel.

 

 Ranken borde kanske möjligtvis fixas, för nu är typ alla nästan "maxrank".  Förövrigt tycker jag att "Forums" och "members" ska översättas.  ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sänk inte rankerna plz :( Tycker också att ranken ska baseras på inlägg. Märkte också nu att det finns "statusuppdateringar" på profilen. Facebook ripoff? ;)

Redigerat av Kristus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det som behövs fixas ?

Ledtråden var den 1280x800 bild jag hade i min signatur innan Admin tog bort den.

Dock är det ju fortfarande fullt möjligt att ha bilder av vilken upplösning som helst i signaturer & dylikt, med lite kreativitet. Jag antar att detta går under de "kritiska buggar" som Admin sa skulle fixas.

Redigerat av DDDD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Signaturbilder verkar vara fixade, ja!

 

Dock så verkar det, helt orelaterat till signaturbilder, som att man inte kan redigera sina inlägg efter x antal minuter. Om jag gör ett nytt inlägg ser jag "edit"-knappen, men ej på gamla.



^ verkar vara 5 minuter efter att inlägget blivit skapat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DDDD: Går det verkligen att ha stora bilder fortfarande? Lade in max på 500x100 eller liknande i natt. Testa gärna och återkom via PM om du kommer över gränsen.

Kollen av bildstorlek sker endast vid byte. Om man länkar till en liten bild som blir godkänd och har tillgång till att ändra innehållet av länken kan man sedan byta ut den mot en stor bild.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömde bort att det nya forumet skulle lanseras idag så blev riktigt förvånad när jag just gick in. Men första intrycket är ganska positivt. Det enda jag vill klaga på är att forumet känns så ihoptryckt i bredden. Man hade kunnat använda mer plats på sidorna åt forumet. Känns ganska dumt att bara använda 50% av bredden eller va det kan tänkas vara.

 

Såg nu att det finns en "gilla detta"-knapp. Inget jag direkt gillar. Men bra i.a.f. att det inte finns en "Ogilla"-knapp. Det skulle gjort stämningen på detta forum värre än vad det ibland är.

 

Kollat vidare på andra flikar nu och insåg att forumet och "den andra delen" av hemsidan ser olika ut. Tror och tycker det skulle varit bättre om allt skulle haft samma design. Just nu blir jag bara förvirrad av att det ser olika ut, senare så kommer man vänja sig men tror även att många nya medlemmar kan komma att känna sig förvirrade över olika designer.

Redigerat av 4FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...