Lynott Skrivet 19 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2013 Får man det på svenska eller engelska?Svenska, eller ah, det språket du väljer att ställa in det på I guess. Men dom har plockat ner alla spel från indiska origins nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 23 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2013 Nej.Är du säker? jag har kollat upp simcitys hemsida Simcity.se/Server Status. Där ser man väl vilka servrar som går att börja spela på? Om man väljer en server som fungerar, då borde det väl fungera precis som det ska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2013 Är du säker? jag har kollat upp simcitys hemsida Simcity.se/Server Status. Där ser man väl vilka servrar som går att börja spela på? Om man väljer en server som fungerar, då borde det väl fungera precis som det ska?Det är alltid något fel när man släpper spelet. Väntar man ett tag, kommer nog skaparna att fixa till dom värsta problemen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 24 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2013 Det är alltid något fel när man släpper spelet. Väntar man ett tag, kommer nog skaparna att fixa till dom värsta problemen.Okej! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 12 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Om minst en månad hoppas jag på att kunna skaffa spelet och att spelet då inte kommer att ha några problem, jag tänkte köpa på cdon.com, collectors edition. Skulle det finnas några negativa konsekvenser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Om minst en månad hoppas jag på att kunna skaffa spelet och att spelet då inte kommer att ha några problem, jag tänkte köpa på cdon.com, collectors edition. Skulle det finnas några negativa konsekvenser?Vad får man med i collectors edition? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 14 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2013 Vad får man med i collectors edition?På Cdon.com kan man köpa den.. Det är ungefär som digital deluxe tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 April 2013 Rapport Dela Skrivet 14 April 2013 På Cdon.com kan man köpa den.. Det är ungefär som digital deluxe tror jag.Nej alltså vad ingår.Vad är det för bonus-grejer man får med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 19 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2013 Jag antar att du inte vet vad simcity digital deluxe är för något, det är samma spel, men med superhjälte och superskurkbyggnad, och det finns sevärdheter från Storbritannien, Tyskland och Frankrike. Alltså precis som Digital Deluxe. Digital Deluxe och Collectors edition är samma sak, bara annat namn och text på övre spelfodralet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 1 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 men.. jag kanske borde köpa Collectors edition från en annan butik, pga. att cdon har höjt till 700 kr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Aldrig förstått meningen med simcity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Aldrig förstått meningen med simcityDu bygger upp en stad helt enkelt.Det är ett kort sätt att förklara det på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg