Rhino Skrivet 2 April 2013 Rapport Dela Skrivet 2 April 2013 (redigerat) Hej Kan starta Ballad of Gay Tony, men när jag startar The Lost and Damned så stängs den bara av efter 5 sec på laddningskärmen. Köpt dom 100% legit och har kört TLaD förut. Men helt plötsligt fuckar det. Den som hjälper är en go grabb <3 Det är på Steam Redigerat 2 April 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 April 2013 Rapport Dela Skrivet 2 April 2013 Kolla om Standard output eller Standard error har information. Vet inte hur man gör det i Windows om det är det du använder. På Linux är det bara att starta ett program genom terminalen så får man ut all info där. När saker crashar ska de lämna meddelanden. Du kan sedan googla på dessa meddelanden och hitta andra som haft dem inklusive lösningar. Men prova att uppdatera grafikdrivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2013 Testade att uppdatera, nej det funkade inte. Och det står inget error meddelande. Det bara stängs av fort som attan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 April 2013 Rapport Dela Skrivet 3 April 2013 Har du provat det enkla att ominstallera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 April 2013 Rapport Dela Skrivet 3 April 2013 Testade att uppdatera, nej det funkade inte. Och det står inget error meddelande. Det bara stängs av fort som attan.Jo, programmet skriver högst sannolikt ut ett errormeddelande. Men du har ingenstans att fånga det. Om du startar ett program ifrån en terminal så dyker det upp där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2013 Har du provat det enkla att ominstallera?Kommer inte alla sparade data gå åt fanders då? Jo, programmet skriver högst sannolikt ut ett errormeddelande. Men du har ingenstans att fånga det. Om du startar ett program ifrån en terminal så dyker det upp där.Vad menas med terminal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 April 2013 Rapport Dela Skrivet 4 April 2013 cmd är windows motsvarighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 (redigerat) cmd är windows motsvarighet.Med andra ord Kommandotolken. Skriver start (Programmet's sökväg,eller bara programnamnet) i cmd/kommandotolken. Men WASD är du säker på att det skrivs ner där? Jag tvivlar på det. EX: Om du skriver det och trycker på enter sedan så startar internet explorer. det ända du behöver göra är att ändra iexplore.exe till spelprogrammets namn så startar du det med cmd. ser liknande ut på win8 och de äldre win versionerna med. Redigerat 5 April 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 (redigerat) Jag kan inte windows men jag tror inte att "start" ska användas. Ungefär såhär ska det se ut. Att ha startat den där .exe-filen på vanligt sätt skulle inte gjort nånting om den inte gör ett eget grafiskt fönster. Den skriver bara ut text till stdout som cmd fångar. Redigerat 5 April 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 varför inte bara kolla i loggboken om det står något där? Start -> Högerklicka på "Dator" -> Hantera -> Loggboken (klicka på pilen) -> Program eller system Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 (redigerat) Jag kan inte windows men jag tror inte att "start" ska användas. Ungefär såhär ska det se ut. Att ha startat den där .exe-filen på vanligt sätt skulle inte gjort nånting om den inte gör ett eget grafiskt fönster. Den skriver bara ut text till stdout som cmd fångar.Jag förstår. Är det avskrivet från ett progam? Redigerat 6 April 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 6 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Ska börja med att ominstallera det, vad mycket svar man fick! :) Har datorn hos min far atm och är hos mamma så det får vänta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.