Kevve Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 (redigerat) Det här verkar mer övernaturligt med tanke på att jag inte kan se ditt inlägg. Redigerat 7 April 2013 av Kevve 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 April 2013 Rapport Dela Skrivet 8 April 2013 Någon mer som vill dela med sig av sina undernaturliga fenomen? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 April 2013 Rapport Dela Skrivet 8 April 2013 Wasd jag förstår inte vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 April 2013 Rapport Dela Skrivet 8 April 2013 Jag har varit med om ett undernaturligt fenomen. Jag stod vid ett övergångsställe och väntade på att det skulle slå om till grönt, och precis när jag tittade på stoppljuset, så slog det över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 April 2013 Rapport Dela Skrivet 8 April 2013 Micrade en panpizza på 2 minuter. Och efter 2 minuter- pep micron. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 April 2013 Rapport Dela Skrivet 9 April 2013 Micrade en panpizza på 2 minuter. Och efter 2 minuter- pep micron.Det hände mig också när jag mikrade min paj.Ganska obehagligt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.