V0LFI Skrivet 29 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2013 Jag har precis valt min inrikitnig för 2:an. Data kommuniktion och datorteknik :) Jag hoppas på att det kommer bli kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 April 2013 Rapport Dela Skrivet 30 April 2013 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 April 2013 Rapport Dela Skrivet 30 April 2013 Tjo! (om admin tittar in kanske du kan ändra särskrivningen i titeln, tack) Tänkte att vi kunde jämföra våra skolscheman. Skriv vilken årskurs du går och om du går på gymnasiet vilken inriktning. 1:an gymnasiet, El & Energi. Har du inte svenska? Du särskrev nämligen "skol schema" insåg jag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 30 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2013 Har du inte svenska? Du särskrev nämligen "skol schema" insåg jag nu.Svenska ligger på tisdag (där vi denna veckan hade bio). OCH på torsdag. men läraren som vi har skall sitta nationella prov "vakt"Så ledig onsdag o torsdag ^^Står att om admin tittar in om han kan ändra det :) Jag har inte hittat isåfall vart man ändrar titeln :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 April 2013 Rapport Dela Skrivet 30 April 2013 (redigerat) Redigerat 30 April 2013 av Kristus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 1 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Vad går du för inriktning? o vilken års kurs? Men får jag gissa gissar jag på samma som mig? El o EnergI? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 2 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lampa Skrivet 20 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2013 Absolut. Grundskolan är bara tråkiga grundämnen. Gymnasiet får man lite mer av vad man vill men tråkiga ämnen finns ändå kvar. På högskola/universitet kan man hitta program som passar en ännu bättre. Mitt schema är lika tomt som Davves och det innehåller ämnen jag faktiskt tycker är intressanta. Jag är lätt för dessa ämnen och har förkunskaper så jag behöver inte lägga någon fritid på studier alls. Studiebidraget, som dessutom är runt 2800kr, är också baserat på betyg istället för närvaro. Mycket trevligare system. Sen finns det förstås de som har det jättehårt också. "Datateknisk Systemutveckling" heter det jag läser. Typ programmering.hur mycket poäng behöver man till "datateknisk systemutveckling"? Med programmering och sånt som du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2013 hur mycket poäng behöver man till "datateknisk systemutveckling"? Med programmering och sånt som du?Det var förvånansvärt lågt faktiskt, typ 13. Minns inte exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2013 Vad går du för inriktning? o vilken års kurs? Men får jag gissa gissar jag på samma som mig? El o EnergI?Ja det stämmer. Första året och jag har valt elteknik till 2an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2013 Inga lektioner. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 21 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2013 Prao denna vecka ! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.