Epixa Skrivet 20 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2013 Tycker det är okey, den ska vara kall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 21 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2013 just det ! tack för att ni tog upp tråden igen ! Skall köpas efter praon ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2013 Satte mig vid datorn med ett baket och märkte att det var tomt helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2013 Satte mig vid datorn med ett baket och märkte att det var tomt helt plötsligt.Hur fick du in vakuum i paketet? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2013 (redigerat) Hur fick du in vakuum i paketet?Fyfan vilket tryck det borde vara :) Redigerat 22 Maj 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Fyfan vilket tryck det borde vara Njae inte mer än 1 atm. Ska nog försöka köpa lite saftsoppa när jag är i närheten av en affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Slängde nyss några som var slut. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Saftsoppa införskaffad! Ska ta mig ett glas när den är riktigt kall. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Saftsoppa införskaffad! Ska ta mig ett glas när den är riktigt kall. Jo det är läskigt gott. Beroendeframkallande, dricker 1-2 paket om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Jo det är läskigt gott. Beroendeframkallande, dricker 1-2 paket om dagen.wtf den kostar ju 15 kr/L, visst det är gott men så gott är det inte. Dessutom kan man ju få en C-vitaminöverdos! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 (redigerat) wtf den kostar ju 15 kr/L, visst det är gott men så gott är det inte. Dessutom kan man ju få en C-vitaminöverdos!Morsan betalar. C-vitamin? är det verkligen så mycket i det? Är väl samma sak som apelsin juice? Okey, bara att dricka sådär 7 paket så kanske jag slipper ta livet på ett jobbigare sätt. Redigerat 27 Maj 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Ett paket täcker 3 dagars behov av C-vitamin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.