Hoppa till innehåll

Ekströms Saftsoppa


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad pågår egentligen här? Jag har ej ännu hittat finlandssvenska ekvivalenter, men den här tråden verkar ju närmast kultisk. Med posts som "Kan fortfarande inte sluta dricka saftsoppa" , "Fan vart så sugen att snodde pappas Ciao" och "Jo det är läskigt gott. Beroendeframkallande, dricker 1-2 paket om dagen." tror jag att denna produkt är en allvarlig fara för det svenska folket, och att ni borde uppsöka hjälp!

Prata inte så om min älskade!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad pågår egentligen här? Jag har ej ännu hittat finlandssvenska ekvivalenter, men den här tråden verkar ju närmast kultisk. Med posts som "Kan fortfarande inte sluta dricka saftsoppa" , "Fan vart så sugen att snodde pappas Ciao" och "Jo det är läskigt gott. Beroendeframkallande, dricker 1-2 paket om dagen." tror jag att denna produkt är en allvarlig fara för det svenska folket, och att ni borde uppsöka hjälp!

 

Ja, när man börjar stjäla mopeder för att stödja sitt beroende, då har det gått långt! 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahahah   Snodde den inte, lånade den för annars är det 1 timmes asvstånd att gå.

Annars är det värt för att få tag i denna ljuvliga dryck. Jag föreslår att du tar fram vandringsryggsäcken och ger dig ut på ett äventyr och köper 15 liter på en gång.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...