Rhino Skrivet 4 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2013 Nu fick du mig att garva rejält. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Vad pågår egentligen här? Jag har ej ännu hittat finlandssvenska ekvivalenter, men den här tråden verkar ju närmast kultisk. Med posts som "Kan fortfarande inte sluta dricka saftsoppa" , "Fan vart så sugen att snodde pappas Ciao" och "Jo det är läskigt gott. Beroendeframkallande, dricker 1-2 paket om dagen." tror jag att denna produkt är en allvarlig fara för det svenska folket, och att ni borde uppsöka hjälp!Prata inte så om min älskade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Vad pågår egentligen här? Jag har ej ännu hittat finlandssvenska ekvivalenter, men den här tråden verkar ju närmast kultisk. Med posts som "Kan fortfarande inte sluta dricka saftsoppa" , "Fan vart så sugen att snodde pappas Ciao" och "Jo det är läskigt gott. Beroendeframkallande, dricker 1-2 paket om dagen." tror jag att denna produkt är en allvarlig fara för det svenska folket, och att ni borde uppsöka hjälp! Ja, när man börjar stjäla mopeder för att stödja sitt beroende, då har det gått långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Ja, när man börjar stjäla mopeder för att stödja sitt beroende, då har det gått långt! Hahahahah Snodde den inte, lånade den för annars är det 1 timmes asvstånd att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Dagens tredje paket slut! Fruksoppa är snart framme till mitt kylskåp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Hahahahah Snodde den inte, lånade den för annars är det 1 timmes asvstånd att gå. Cykla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 (redigerat) Cykla!Om du hade sett mitt cykelförråd så hade du inte sagt så, det är smockfullt där Man får inte ut nånting, eller in! Redigerat 5 Juli 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Om du hade sett mitt cykelförråd så hade du inte sagt så, det är smockfullt där Man får inte ut nånting, eller in! Vad är då meningen med ett CYKELförråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Vad är då meningen med ett CYKELförrådFörvara cyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Hahahahah Snodde den inte, lånade den för annars är det 1 timmes asvstånd att gå. Annars är det värt för att få tag i denna ljuvliga dryck. Jag föreslår att du tar fram vandringsryggsäcken och ger dig ut på ett äventyr och köper 15 liter på en gång. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Snart börjar väl alla på fuska.se/forum pissa saftsoppa ^^ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2013 Det vore väl synd. Det betyder att de inte har tagit upp det ljuvliga innehållet utan att det bara har gått rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.