admin Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Då är det dags för en förhoppningsvis skön match mellan Sverige - Finland. Matcher som enligt mig ofta varit väldigt underhållande. Vad tror ni om matchen? Själv tippar jag att Sverige vinner med 3-2. Dagens match visas på TV4 samt TV4play.se med start kl 15.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Kollar aldrig på hockey osv. Men när väl Sverige - Finland måste kollas ! Dock vet jag inte vilka jag skall hålla på eftersom farsan är halv finsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 VM är inte intressant alls för mig, men jag har ändå sett ett par matcher som har spelats. Tippar 4-2 till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Om Sverige spelar som mot Kanada så kan det gå vägen. Men något säger mig att det blir en finsk seger idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edgar111 Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Sverige vinner även om jag är 25 % finsk och 3 % dansk så vinner sverige såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Kollar aldrig på hockey osv. Men när väl Sverige - Finland måste kollas ! Dock vet jag inte vilka jag skall hålla på eftersom farsan är halv finsk. Halv-finsk ja.Är morsan mer än halv-svensk, så gör det att du är mer åt det svenska hållet, så du bör hålla på Sverige ;) Ontopic: Jag bryr mig inte om sport, men bara för att, tippar jag 2-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 (redigerat) Halv-finsk ja.Är morsan mer än halv-svensk, så gör det att du är mer åt det svenska hållet, så du bör hålla på Sverige Ontopic: Jag bryr mig inte om sport, men bara för att, tippar jag 2-2 Vem vinner på övertid/straffar sen då? Sverige spelade ju bra mot Kanada så då har vi väl en chans. Men spelav vi som alla andra matcher bli vi köttade. Så 4-3 ifall vi spelar bra2-5 ifall vi spelar som innan Kanada Redigerat 18 Maj 2013 av 747 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Vem vinner på övertid/straffar sen då?Där ser du hur mycket jag kommer ihåg om sport ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Halv-finsk ja.Är morsan mer än halv-svensk, så gör det att du är mer åt det svenska hållet, så du bör hålla på Sverige Ontopic: Jag bryr mig inte om sport, men bara för att, tippar jag 2-2hehe som sagt egentligen bryr jag mig inte. men säger man det till några som kollar på hockey får de ju tuppjuck på en... Så man får väl hålla sig på mainstream och heja på Sverige ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2013 VM-guld! Fantastiskt! Ingen dålig finalmatch heller =) Eller vad säger ni! http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/sorcerer.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2013 VM-guld! Fantastiskt! Ingen dålig finalmatch heller =) Eller vad säger ni! Kollade ej på matchen, men alla hektiska posts på facebook var relativt avslöjande... Gillar inte hockey :p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 20 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2013 Grymt att Sverige vann ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.