siaames Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Vad tycker ni om:EkologiTransport av djur/matVattenNärodlatHur kan vi alla påverka maten i framtiden?Vad kan jag/du som elev/tonåring tänka på?Hur kan du/jag påverka?Var är dina visioner/tankar om framtiden kost - hälsa - vattenTacksam för svar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Vi är inte här för att göra dina läxor. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siaames Skrivet 18 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Vi är inte här för att göra dina läxor.Ska göra en rapport om vad jag och andra personer tycker om miljön och se skillnaderna..Det är frivilligt men vill lära mig mer om miljön, därför gör jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Ska göra en rapport om vad jag och andra personer tycker om miljön och se skillnaderna..Det är frivilligt men vill lära mig mer om miljön, därför gör jag den. Fast du gör fortfrande massa trådar om att du vill att vi skall hitta fakta till dig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Detta svarar rätt bra på det: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siaames Skrivet 18 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Fast du gör fortfrande massa trådar om att du vill att vi skall hitta fakta till dig ... Fast denna gång vill jag bara veta eran åsikt om miljön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Fast denna gång vill jag bara veta eran åsikt om miljön. Att vi dödar den. :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Jag är faktiskt ganska miljövänlig. Jag cyklar istället för att åka bil. Jag går till skolan varje dag. Jag åker kanske bil 1 gång i månaden eller mindre. Jag har känt hur det svider i lungorna efter alla avgaser så jag har bestämt mig att inte skaffa något fordon förs det är riktigt akut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.