Guggo Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Genom att bo i en lägenhet som inte får särskilt mycket solljus. Dock blir det för kallt på vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 (redigerat) Öppna alla fönster bara så blir det bra. Redigerat 9 Augusti 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Öppna fönster + fläkt i extremfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2013 ja släpper fjärtar i burkar flera stycken då typ 10 stk kanske och sätter på locket på dom sen öppnar du dom vipps pang så får du en vind puff i ansiktet :) :D 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 18 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2013 Brukar ha ett fönster öppet. Men installerar Linux riktigt varma dagar. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 18 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2013 Jag brukar inte bli så varmt för mig men om jag blir det går jag ut en snabbis och har fönstrerna öppna och när jag kommer tillbaka så brukar det vara åtminstonde lite svalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.