Nissebils Skrivet 1 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2013 Tänkte på DerpishCats förslag och gjorde denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2013 Tänkte på DerpishCats förslag och gjorde dennaskulle vara bättre om i det här fallet forum tar mer eller lika mycket uppmärksamhet som fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 2 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2013 skulle vara bättre om i det här fallet forum tar mer eller lika mycket uppmärksamhet som fuska.se Lägg in ett / och gör forum lika stort med samma layers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2013 Lägg in ett / och gör forum lika stort med samma layersFår jag fråga vad du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Får jag fråga vad du menade? Tror han menade furrylovers bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 skulle vara bättre om i det här fallet forum tar mer eller lika mycket uppmärksamhet som fuska.se Forumet är ju dock bara en sub-del av hemsidan och borde inte ha lika mycekt fokus i bilden. Det det blir även jävligt konstigt utan snedsträck om de två texterna är lika stora Lägg in ett / och gör forum lika stort med samma layersDå får de ju inte plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Forumet är ju dock bara en sub-del av hemsidan och borde inte ha lika mycekt fokus i bilden. Det det blir även jävligt konstigt utan snedsträck om de två texterna är lika stora Då får de ju inte platsEnligt vad jag har inspekterat så finns det inte en kod i hemsidan som beskriver att storleken på logon ska vara exakt.Den blir den storleken det är när man sparar den. Och om detta inte stämmer finns det något js script eller css som styr div'en att den inte får vara större en en viss pixel eller procent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2013 (redigerat) Enligt vad jag har inspekterat så finns det inte en kod i hemsidan som beskriver att storleken på logon ska vara exakt.Den blir den storleken det är när man sparar den. Och om detta inte stämmer finns det något js script eller css som styr div'en att den inte får vara större en en viss pixel eller procent. Skulle kunna göra om den fast större, ville bara att den inte askulle ta upp mer plats än den gamla EDIT Nytt försökAnvände samma färger som forumet och startsidan använder i sin design den här gången Redigerat 5 Juni 2013 av FurryLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2013 (redigerat) Du hade möjligtvis inte större på höjden? http://pausebreak.vacau.com/Upload11/images40063vva.jpg Den får inte vara bredare än 980px // sökrutan räknas inte med. Och absolut inte högre. Då trycker den ner hela div (rutan logon är i). Och då blir det som på bilden. Bredden undersökte jag lite till nu om det kan finnas någon kod som säger emot. Såg inget..Kan vara något annat. Det är så sjukt mycket css koder så det blir rörigt som tusan. Dock får du inte vara för bred med bilden. Max höjd 64px annars trycks sidan ner. Den måste nog vara prick 64. Redigerat 6 Juni 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2013 Lite högre är den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Antar att loggan är avsedd för det inofficiella skalet av Epixa? Annars så känns nuvarande logo i forumet bra, men visst kommer det någon suverän så är det möjligt att vi byter. Vore uppskattat om ni då lägger upp logon för sig och samt även inklippt i designen så man ser resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Varför inte låta medlemmar lägga in sina egna loggor här så kan du ju byta regelbundet? När det kommer in någon så kanske det går att byta mellan de. Men jag vet inte hur det är med kodning osv :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.