Hoppa till innehåll

Ny Logo I Forumet - Tävling


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Antar att loggan är avsedd för det inofficiella skalet av Epixa? Annars så känns nuvarande logo i forumet bra, men visst kommer det någon suverän så är det möjligt att vi byter. Vore uppskattat om ni då lägger upp logon för sig och samt även inklippt i designen så man ser resultatet.

Men jag har ju gjort det din jävla pajas

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag har ju gjort det din jävla pajas

Ta det de lilla lugna här nu. 

 

Varför inte låta medlemmar lägga in sina egna loggor här så kan du ju byta regelbundet? När det kommer in någon så kanske det går att byta mellan de.

 

Men jag vet inte hur det är med kodning osv :S

Låter inte som något att hänga i granen. Men bra förslag.

 

Men dock hur man gör det de är en annan femma.

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får hänvisa det till det inofficiella skal-projektet här på Fuska.se. Det kommer komma ett nytt skal om ett tag, då kommer det att ha Fuskas vanliga logga.

Jo men kommer det fortfarande vara CSS i HTML filen eller CSS i egen fil? För på fuskas huvudsida ärdet en enskild css fil. Men inte på forumet.

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får hänvisa det till det inofficiella skal-projektet här på Fuska.se. Det kommer komma ett nytt skal om ett tag, då kommer det att ha Fuskas vanliga logga.

Nu kommer jag faktiskt inte ihåg hur den gamla logan såg ut (XD) men jag tycker den som finns nu är väldig snygg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

admin får väl skriva upp skulden på en lite lapp då tills han kommer på något sätt att återgälda den.

 

 

Inte för att dra upp en gammal tråd men 10 mynt av ngt hade ju varit najs :) Då loggan jag gjorde fortfarande används och att ngn lägger in lite snö och får massa mynt, tycker inte jag är rättvist!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att dra upp en gammal tråd men 10 mynt av ngt hade ju varit najs Då loggan jag gjorde fortfarande används och att ngn lägger in lite snö och får massa mynt, tycker inte jag är rättvist!

Läs första inlägget: "Ingen ersättning utgår för detta utan det man "vinner" är äran att ens egen logo används här i forumet."

 

Är man med i leken får man leken tåla eller vad säger man

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs första inlägget: "Ingen ersättning utgår för detta utan det man "vinner" är äran att ens egen logo används här i forumet."

 

Är man med i leken får man leken tåla eller vad säger man

 

Men nu när min logga som jag skapade återanvänds i en tävling, där man vinner mynt.

 

Tycker det är tråkigt bara..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...