datorn12 Skrivet 29 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 Det du kan göra är att flytta över alla bilder i telefonen med att markera deOm jag bara visste hur man gjorde det så hade jag kunnat sitta i några timmar för att få in dom i "Kamerarulle" mappen men tyvärr så vet jag inte hur man ska markera dom i "Kamerarulle" mappen. Jag har försökt flytta över dom men det verkade inte funka eftersom man inte kunde deleta någon bild eller något. Jag lyckades iallafall få bort bilderna med hjälp av datorn på något konstigt stt men problemet är fortfarande att jag inte kan få in bilderna i den mappen som dom ska vara på.Hade varit snällt om någon som vet hur man gör detta skulle kunna hjälpa mig annars så är det lugnt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 Om jag bara visste hur man gjorde det så hade jag kunnat sitta i några timmar för att få in dom i "Kamerarulle" mappen men tyvärr så vet jag inte hur man ska markera dom i "Kamerarulle" mappen. Jag har försökt flytta över dom men det verkade inte funka eftersom man inte kunde deleta någon bild eller något. Jag lyckades iallafall få bort bilderna med hjälp av datorn på något konstigt stt men problemet är fortfarande att jag inte kan få in bilderna i den mappen som dom ska vara på.Hade varit snällt om någon som vet hur man gör detta skulle kunna hjälpa mig annars så är det lugnt Som jag märkte kan jag inte heller få in dem i Kamerarullen mappen, men egentligen spelar det ingen roll.. 1. Börja med läggga ALLA bilder i en mapp! 2. Starta Itunes, Ta dig sedan till "bilder" fliken med iphonen inkopplad. 3. Sedan följer du dessa steg igen :) 4. 5. 6. Alla bilder kommer komma i en mapp som du själv döpt. Att man inte kan flytta in dem i "Kamerarulle" tycker jag är idiotiskt av apple att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datorn12 Skrivet 29 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 Jaha okej. Tack för all hjälp jag har fått utav dig iallafall :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 V0LFI <3 USE http://imageviewer.reklam/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 V0LFI <3 USE http://imageviewer.reklam/ ? Är det din hemsida elr ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 Är det din hemsida elr ? Ja <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 Ja <3 Jag änvder imgur för att man kan måla osv i webbläsaren! :) Men jag ska komma ihåg din sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Jag änvder imgur för att man kan måla osv i webbläsaren! Men jag ska komma ihåg din sida!Imgur är förrädare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Imgur är förrädare! Förrädare ? :) jag tycker det är enklare att skriva in imgur.com xD xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Förrädare ? jag tycker det är enklare att skriva in imgur.com xD xDMan kan inte se vissa bilder du länkar från imgur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Man kan inte se vissa bilder du länkar från imgur! Vilka!? ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Vilka!? !Det blir svartruta med text i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.