WASD Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Oki, de e så att min Disk C e helt full, men Disk D e tom, och jag har på något sätt lyckats fylla C:Disken, men kan inte diska för jag har ingen plats i Disken....HUR gör jag? Hjälp 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Du börjar med att göra rent på din disk. Sedan kan du ju alltid kasta det som inte behövs ! haha :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Personligen kan jag ej tillhandahålla en lösning på ditt predikament men jag skulle vilja upplysa herrn om det faktum att vad du refererar till som diskarna C och D mer korrekt benämns som hoar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Har du något som ligger i vägen där vattnet rinner ur i C?Börja med att diska disken som ligger i C.Detta är mer miljövänligt, samt att du sparar lite tid.När du är färdig, se om det ligger något vid hålet där vattnet åker ur.Har du det, ta bort det, och det bör rinna ut.Har du inte det, så kanske du får kontakta någon som får kolla på avloppet och se om det ligger något som proppar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Eller flytta över allt från C till D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 ta bort lite av innehållet(vattenet) i disk C och börja med att diska av de små objekten och lägg de sedan i disk D där du kan skölja dem då har du mer plats att diska de stora objekten i disk C och kan så småning om lägga över dem i disk D. Vid detta tillfäle kan du tömma disk C helt ochbörja torka objekten i disk D som du sen kan fördela i diskhoarna eller lägga ut på diskbänker(alternativt i respektive låda/placering i ditt kök) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2013 En formatering skulle sitta fint här 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2014 Jag har fått båda min diskar fulla :/ Känns som det är dags för att rensa lite http://www.fuska.se/forum//public/style_emoticons/default/xD.gif 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2014 Jag har fått båda min diskar fulla :/ Känns som det är dags för att rensa lite Därför diskar man allt innan man äter, och inte väntar 2 månader :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2014 Så skulle man kunna göra, men då blir det ju disk direkt efter man ätit. Men brukar faktiskt diska efterhand när man lagar mat för att minska det. Men ibland har man bråttom och då blir det svårt att hinna med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Oktober 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2014 Uppdatering: Disken är nu ren. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2014 Uppdatering: Disken är nu ren.Uppfattat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.