Distinction Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Hejsan! Min kusin har startat ett företag och jag skulle personligen vilja veta vad ni tycker om sidan och dess innehåll, rent utav lite feedback.Och om ni hittar grammatiska och stavningsfel så nämn gärna det så meddelar jag vidare!http://www.evergladeelectronics.com/se/-----------Om denna tråd faller under reklam får ni (moderator) givetvis låsa/ta bort ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Ser väl rätt bra ut, för ett relativt litet och nystartat företag (som jag antar att det är) så håller sidan hög standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 30 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 (redigerat) Ser väl rätt bra ut, för ett relativt litet och nystartat företag (som jag antar att det är) så håller sidan hög standard.Kan väl på rak arm påstå att det inte är ett så relativt nystartat företag, det har funnits en grund i något år. Men man kan väl säga att företaget har börjat satsa på "allvar" först nu. Redigerat 30 Maj 2013 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Det ser dyrt ut och beskrivningarna är "cheesy" (finns inget bra svenskt ord för det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Det ser dyrt ut och beskrivningarna är "cheesy" (finns inget bra svenskt ord för det).Billigt har jag fattat att "cheesy" är, men det är vad jag har fattat det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Billigt har jag fattat att "cheesy" är, men det är vad jag har fattat det som.http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cheesy Xbox One presentationen var väldigt cheesy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.