Epixa Skrivet 7 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2013 (redigerat) Jag har pillat ihop ett så kallat tema till fuska.Detta kan ändras väldigt lätt. Men nu vill jag dela er av temat här så fuska kanske ser lite roligare ut.Jag vet inte vad ni tycker. Men här har ni iallafall (Ladda ner /direkt)Jag tycker det själv inte är rikitgt klart än då jag inte har fixat bakgrunden ordentligt. Jag ska fixa så det blir mer spel passande. Och Xbox kontrollen i hörnet blir nog att ta bort.Men nu är jag rätt trött så ska inte skriva mer. Men ni skriv lite om hur dåligt de skiten jag gjort är nu. Jag tycker själv det är dåligt. // Installeras lika som WASD's Addon.Tanken med detta är att kanske göra fuska lite snyggare. ----EDIT Ny version / design. (Fortfarande inte fullbordad.) För att installera på Firefox måste du ha Greasemonkey (Plugin). Version 0.2: Dowload link Version 0.6 för Google Chrome: Download Link Redigerat 18 Juni 2013 av Epixa 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 7 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2013 Jag personligen ser inte hur detta: skulle vara snyggare, och varför det finns en Xbox 360 kontroll på bild, när forumet inte ens handlar om varken konsoler, eller Xbox. Sen är botten lite trasig, samt felstavning i description. Men visst, bra initiativ. Vore även fint om du la upp detta på userscripts.org så vi slipper shady .zip filer och sådant... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2013 (redigerat) Så du är allt klart utom de längst ner. Det är svårt att hitta anledningen till varför den är färgad så, men jag ska låta det vara. Jag pratar om botten på sidan. När man använder Temat. Redigerat 7 Juni 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2013 Ny version har släppts nu med ny design. Tänkte bara nämna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2013 Ser najs ut, nu är det kanske värt att testa när det är lite skillnad. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2013 Ganska najs, lätt att byta bakrgrundsbilden om man nu vill göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2013 Ganska najs, lätt att byta bakrgrundsbilden om man nu vill göra detJo det är ju bara att byta ut länken i koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Trevligt med lite inofficiella skal http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/smile.png Är ju mycket enklare och smidigare än att fixa officiella skal där allt måste kontrolleras och fungera 100%. En headsup är att de kommer en liten uppdatering framöver av forumet, den borde dock förhoppningsvis inte ställa till med något. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 (redigerat) Trevligt med lite inofficiella skal Är ju mycket enklare och smidigare än att fixa officiella skal där allt måste kontrolleras och fungera 100%. En headsup är att de kommer en liten uppdatering framöver av forumet, den borde dock förhoppningsvis inte ställa till med något.Jag tycker det är trevligt att du supportar detta. Det känns nog bra för Epixa, och han kan fortsätta med detta! Redigerat 10 Juni 2013 av Proccito 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Jag tycker det är trevligt att du supportar detta. Det känns nog bra för Epixa, och han kan fortsätta med detta!Ja då :) kommer fixa ganska mycket men har ju fortfarande skola så är rätt upptagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Epixa? Jag saknar ditt gammla namn :( ontopic: Gillar att jag kan ha svart bakrund! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 (redigerat) Epixa? Jag saknar ditt gammla namn OFF-T:Gör du? Hette Nimrood på allt när jag var mindre. Nu heter jag EP1X1 eller Epixa. Kan kanske byta tillbaka när jag nästa år om du vill. Redigerat 10 Juni 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.