Hoppa till innehåll

Vad Drömde Du Senaste Natten?


Rekommendera inlägg

Fick en idé från 747's inlägg i "saker som rycker upp dig" tråden. Huvudsakligen skriva vad man drömde senaste natten eller bara någon konstig dröm man haft innan antar jag.

 

Själv drömde jag att jag slutade skolan och att en grävskopa kom till allas hus och gav dem godis och tårta som en present, sen ville jag ta kort på grävskopan så att folk skulke tro mig men jag vaknade...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag drömde att det var några kända konsttjuvar som hade setts till på tv och jag och min pappa hade sett till dem på öland och jagade dem med bil men det gick för sakta så jag hoppade av och skulle kolla hur nära vi var tjuvarna och de åkte förbi oss så jag reste tillbaks i tiden typ 2sekunder med hjälp av en klocka så jag hann ta min cykel som satt baks på bilen och följa dem till min farmor och farfars hus där konsttjuvarna gömde tavlor i deras garage. Sen kom min pappa och vi varnade farmor och farfar om tjuvarna och fångade tjuvarna på något vis.

-sen vaknade jag och somnade om

Och var sur över att min pappa kom på nyheterna för att fånga tjuvarna men jag kunde inte eftersom att jag nyss hade vaknat och sovit.

-sen vaknade jag på riktigt och var ganska förvirrad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

För några nätter sen hade jag drömmar om ormar och spindlar och dylikt hela natten. Riktigt obehagligt, gick på någon gräsmatta och sen wosh nån grön orm där och nån orange orm där. Ännu jobbigare sen när man vaknar fast drömmen fortsätter typ så man tror i ren förskräckelse att det ligger en orm bredvid i sängen. Så gör man något dampigt utfall med armen för att slå bort den. Tur nog så var det bara en rynka i lakanet den här gången. 

Redigerat av wubo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

I natt jag drömde, något som jag aldrig drömt förut. jag drömde det var strejk på Pripps och alla bärs var slut. Jag drömde om en jättesal där bärsen Stod på rad jag tog ett par 3 stycken sådär och reste mig och sa 

 

Man Kan ha Roligt utan sprit men det är Dumt att chansa

 

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...