Rhino Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Tja! Står nu inne på teknikmagasinet och tänkte köpa en högtalare, 2.1 system. Tänkte inte ha en värsting mer budget haha. Såg en Creative A250 för 299:- , nån av er som har den eller rekommenderar någon liknande? :) lyssnar på rätt "basig" musik och spelar lite lättare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 När det kommer till den budgeten så hade jag nog avvaktat lite och iaf försökt komma upp i 500-600kr. Det är rätt stor skillnad mellan 300/600/1200-nivåerna när de kommer till 2.1 har jag märkt när jag gjort research för något år sedan. Logitech 523 för runt 500kr skulle jag kunna rekommendera iaf om du gillar bas och vill ha helt ok ljud. Lillebrorsan har ett sånt och är nöjd. Ingen aning hur Creative A250 låter, men det bästa du kan göra är att ta dig ut till en Mediamarkt / Elgiganten och försöka provlyssna de olika. Brukar i många fall gå att bara koppla upp mot sin mobil/mp3. På så vis slipper du köpa grisen i säcken http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/wink.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Yes vänta upp till minst 500 köp 2 vanliga o en bashögtalare för starkare bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Har pengar att bränna ändå så kan kolla på ett par runt 500-1000 då, kan dra till mediamarkt imorgon och kolla in de haha, där kan man provlyssna också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Jag skulle säga att om du vill ha något som är bra/ok utan att vara dyrt så ska du lägga dig på mellan 500-700 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Jag köpte ett par för 200-400 kr (kommer inte ihåg).. musiken lät som att det spelades upp i en låda och basen var det sämsta som fanns.. ( tror det var andersson eller logietch) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2013 Lägger mig då i prisklassen Dave och admin sa :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2013 Jag har 13 vanliga högtalare i mitt rum:) kul att irritera grannarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.