Mezox Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Ja, som liten i market som stor(dyrare för 200)i öknen(INTE Desert Colousus). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 1 Sekund efter... Hehe... Jag vill bara säga till dig, Da lina, att Ganondorf är aslätt! Han dör av typ 4 ljuspilar... Du ska slå tillbaka hans bollar med ditt svärd, sedan när han blir träffad av sin egen, så ska du skjuta en ljuspil och fort slå med helst Biggorns sword. När han börjar bli skadad så börjar han göra större bollar, skjut på honom med en ljuspil innan han hinner ladda klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 jag fattar inte ritkigt gaonodorf....han stampar ju i marken å då dör jag:*( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torsktrynet Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Ganondorf: Först av allt ska du springa till hörnet av rummet så att han inte dödar dig. Sen börjar har skjuta bollar mot dig som du ska slå tillbaka med svärdet (som i forest templet). När han blir träffad ska du skjuta en ljuspil på honom så han ramlar ner till marken. Då ska du hoppa (eller använda glidstövlarna)till hans plattform och slå på han med svärdet. Sen när han reser sig ska du hoppa tillbaka. Upprepa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 okej...det skall jag pröva efter jag städat klart i lyan:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 f*n nu tog min energi slut då jag va på han å jag har redan använt alla tunnor där nere....kan man inte döda han på ngt annat sätt?? (Träffat han fyra gånger med ljuspilarna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Du kan stå på samma plattform som han då blir han träffad lättare (men det blir du också) och Kanji det brukar gå med 3 slagomgångar och inte 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Tydligen fler än fyra eftersom jag träffat han fyra ggr nu:*( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Om du står på samma plattform som han träffar du han lättare och det går med bara tre slagomgångar (om du ger han alt vad du har) när du slår han med Biggoron Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Efter han har fallit till marken när du har träffat honom med en ljuspil så ska du hoppa över till hans sida och hugga honom med ett svärd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 men herregud tar detta aldrig slut! Va skall jag göra nu då?? När Ganon attakerar mig å jag inte har ngt svärd??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 ställ dig vid en mörk platta vid hörnet...de kommer inte att ramla ner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg