da Lina Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 skall jag bara stå där?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 men herregud tar detta aldrig slut! Va skall jag göra nu då?? När Ganon attakerar mig å jag inte har ngt svärd??? Rula under han och ta fram megaton hammer och slå han på svansen efter några gånger kommer elden att gå bort spring och ta Master Sword gör nu samma sak med Master sword men den här gången tar det både längre tid och det är svårare när han faller ihop så hjälper Zelda och the six sages dig sen är det din tur att gen all stryk du kan på hans huvud med Master sword sen luta dig tillbaka och se slutet. PS.det går inte att sparaDS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) När Ganon kommer kutande emot dig ska du rulla under hans små ben och nita hans svans när han har fallit u hop ska du hämta master sword.När du har hämtat master sword rulla under benen och nita hans svans. Master_Link:Förlåt.Jag skrev vist sama sak som du någon sekund efter dig när jag inte kunde kolla. Redigerat 23 Maj 2004 av Fierce Diety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 När Ganon kommer kutande emot dig ska du rulla under hans små ben och nita hans svans när han har fallit u hop ska du hämta master sword.När du har hämtat master sword rulla under benen och nita hans svans. Master_Link:Förlåt.Jag skrev vist sama sak som du någon sekund efter dig när jag inte kunde kolla. Det gör inget du skrev ialafal inte exakt samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 skall jag bara stå där?? och skjuta tillbaka hans energibollar, ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (0014 @ 23/05-2004 23:21:39) skall jag bara stå där?? och skjuta tillbaka hans energibollar, ja! Ganon inte Ganadorf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 men herregud tar detta aldrig slut! Va skall jag göra nu då?? När Ganon attakerar mig å jag inte har ngt svärd??? använd biggoron sword eller megaton hammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg