knark Skrivet 1 September 2013 Rapport Dela Skrivet 1 September 2013 "HOST" "HOST"- Jag tror dig det är säkert :)Och förresten så är ju inte så värst förtjust i gädda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 1 September 2013 Rapport Dela Skrivet 1 September 2013 Är det någon mer än jag som håller på med Trolling?Hahah! Det brukar man göra efter man har fiskat och insett att man inte får nåt så man börjar trolla på vägen hem, iallafall jag. Mörrumspinnare, the one and only, tappat räkningen på hur många gäddor morfar fått på den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 Stackars fiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 September 2013 Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 Brukar bara fiska när jag är i min stuga i Tärnaby. Oftast får vi bara småfiskar, men igår fick min morfar en 68 centimeters öring som vägde ca 7kg där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.