admin Skrivet 18 September 2013 Rapport Dela Skrivet 18 September 2013 Om ca 10 minuter så släppts iOS 7 med helt ny design och lite nya funktioner. Här finns en liten genomgång http://www.idg.se/2.1085/1.523152/vi-guidar-dig-till-alla-nyheterna-i-ios-7 Skall själv uppgradera så snart det går, blir skoj med något nytt och framförallt så verkar den nya kontrollpanelen rätt fantastiskt. En annan lovande funktion är även att man skall kunna blocka samtal, förhoppningsvis går det att synka ihop med Vemringde och få autoblock av teleförsäljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 September 2013 Rapport Dela Skrivet 18 September 2013 (redigerat) Laddar ner det i skrivande stund! Edit: "Förbereder uppdatering" Redigerat 18 September 2013 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2013 Får inte ens igång nedladdningen i iTunes, servern helt överbelastad. Laddade du ner i tele eller iTunes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 September 2013 Rapport Dela Skrivet 18 September 2013 Laddade ner direkt i telefonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 September 2013 Rapport Dela Skrivet 18 September 2013 (redigerat) Har inte kommit till min ipod Redigerat 18 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 18 September 2013 Rapport Dela Skrivet 18 September 2013 Ni som äger iPhone 4 eller iPad 2/3/4/Mini; Uppdatera inte till iOS 7 direkt. Eller gör det på eget bevåg. Det är väldigt slött på dessa enheter enligt vad några sidor rapporterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 September 2013 Rapport Dela Skrivet 18 September 2013 Märkte av lite slöhet på min 4s, men det var inte så illa faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2013 Samma här, lite slöhet, men kändes som det släppte för min del efter lite användande. Så har faktiskt svårt att säga om den är segare än innan. En sak som jag verkligen tycker är segare på min 4s är dock Safari. Surf känns märkbart segare vilket är extremt tråkigt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 Safari blev snabbare än innan efter att jag rensat det. Måste ha buggat sig. Skrivit ihop vad som troligen är Fuskas längsta nyhet någonsin ;) http://www.fuska.se/nyheter/apples_ios_7_lanserat-1418.html Läs gärna den och kommentera. Vad tycker ni för övrigt om de nya utseendet. Måste säga att jag redan nu börjat gilla det allt mer även om det finns undantag som anteckningar t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 September 2013 Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 Jag gillar låsskärmen, som ger mycket större utrymme för bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 September 2013 Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 Jag gillar inte apple produkter. Android = Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 19 September 2013 Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 Samma här, lite slöhet, men kändes som det släppte för min del efter lite användande. Så har faktiskt svårt att säga om den är segare än innan. En sak som jag verkligen tycker är segare på min 4s är dock Safari. Surf känns märkbart segare vilket är extremt tråkigt :/ Det är dock ingen nämnvärd slöhet på 4S. Jag pratade om vanliga 4:an. Hade jag menat 4S hade jag skrivt 4S. 4S och 5 är de som (förutom i5S/C) kör iOS 7 bäst i nuläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.