FuskaBot Skrivet 19 September 2013 Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 Detta är den officiella Grand Theft Auto (GTA) V (5) (PlayStation 3)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 September 2013 Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 Det går riktigt bra för GTA 5!Under de 24 första timmarna sålde man spel för över 5 miljarder svenska kronor! http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article3766711.ece Vad tycker ni om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 September 2013 Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 Det går riktigt bra för GTA 5! Under de 24 första timmarna sålde man spel för över 5 miljarder svenska kronor! http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article3766711.ece Vad tycker ni om spelet?Vad kostar spelet? Det blir typ 7500 exemplar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 September 2013 Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 Ordinarie pris i Sverige verkar vara 599kr. Men räknar man med t.ex 500kr så blir det 10 miljoner exemplar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 September 2013 Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 (redigerat) Ordinarie pris i Sverige verkar vara 599kr. Men räknar man med t.ex 500kr så blir det 10 miljoner exemplar.ah jag antog att det var försäljning i sverige eftersom du sa "svenska kronor" och jag trodde då givetvis att det va 5 miljoner SEK och inte 5 miljarder. Redigerat 19 September 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 ja är sugen på att köpa gta 5 kanske ska dela det med min lille bror för det är så för baskat dyrt ;: men då kommer ja ju inte få spela så mkt vilket drama det kommer bli hemma haha ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan7 Skrivet 16 November 2013 Rapport Dela Skrivet 16 November 2013 Vad är höger och vad är vänster i några av fusken, alltså hur gör man? Trycker man eller vinklar man eller vad? Svar sökes!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 November 2013 Rapport Dela Skrivet 17 November 2013 Du trycker åt det håll som står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 December 2013 Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 min bror köpte spelet och jag klarade ut det själv ganska snabbt.... det va kul story men den va lite kort tycker jag allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exzear Skrivet 6 December 2013 Rapport Dela Skrivet 6 December 2013 har köpt det nu och fan va kul det är :) blev till helgen nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JANELANGBEN Skrivet 24 April 2014 Rapport Dela Skrivet 24 April 2014 Jag har försökt att få mina 10 bugatti's att vara hela, men någonting har skjutit punka på mina bilar och jag vet inte vad jag ska göra. det är på online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamaha250 Skrivet 29 September 2014 Rapport Dela Skrivet 29 September 2014 Tja alla fins den en kod som men kan få mycket pengar ?? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.