JJespeRR Skrivet 20 September 2013 Rapport Dela Skrivet 20 September 2013 Hej. Jag ville testa Ios 7 på min iPhone 4 men det är segare än sirap. Återställde den helt så det är inte att jag har en massa skit..Jag sparade SHSH Blob innan jag uppdaterade, men undrar hur man kan nedgradera?Power/lock knappen är trasig så kommer inte in i DFU Mode.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 20 September 2013 Rapport Dela Skrivet 20 September 2013 Kommer du inte in i DFU mode är du körd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 20 September 2013 Rapport Dela Skrivet 20 September 2013 DFU mode behövs inte. Bara ladda ner en ispw på iOS 6, sen gå in i iTunes och håll in shift och klicka på restore. Välj din ispw-fil och låt den återställas. Behövs inget DFU-läge alls och "VOLFI" trollar endast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 DFU mode behövs inte. Bara ladda ner en ispw på iOS 6, sen gå in i iTunes och håll in shift och klicka på restore. Välj din ispw-fil och låt den återställas. Behövs inget DFU-läge alls och "VOLFI" trollar endast! Enligt apple skall detta inte gå efter att den fullständiga versionen av iOS 7 kommit.. det sättet du säger använda man när man tex installerat iOS 7 beta men om det funkar fortfarande säger jag inte emot. Men testa så som dolan säger!tänk på att ladda gem rätt IPSW fil... Blir det fel måste du då komma in i DFU mode för att reseta telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Det GÅR att gå tillbaka, men du kan inte "aktivera" din iPhone då Apple slutat signera 6.1.3/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Det GÅR att gå tillbaka, men du kan inte "aktivera" din iPhone då Apple slutat signera 6.1.3/2 Trodde det slutat signera allt för att alla skall uppdatera till iOS 7 förhoppningsvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 September 2013 Rapport Dela Skrivet 23 September 2013 testa rensa i phone då kanske den blir snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 3 November 2013 Rapport Dela Skrivet 3 November 2013 Innan man postar här så skulle det vara härligt om man söker först.På Youtube kan du hitta massor av guider, här är en av dom:http://www.youtube.com/watch?v=5Hby6VFBPXs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.