knark Skrivet 23 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2013 har sökt tid hos psykelog nu får se va hon säger ska dit imon de va nån liten tant som bodde i min stad 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 24 September 2013 Rapport Dela Skrivet 24 September 2013 har sökt tid hos psykelog nu får se va hon säger ska dit imon de va nån liten tant som bodde i min stadHur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2013 ska dit imon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 1 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2013 så hur gick det på psykelogen då?++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2013 så hur gick det på psykelogen då?++Ja han borde ju vara stammis där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2013 Vattenpipan är bara verktyget du använder för att få i dig något. Du kan inte bli beroende av skedar liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2013 Vattenpipan är bara verktyget du använder för att få i dig något. Du kan inte bli beroende av skedar liksom.Han menar självklart de som är i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Han menar självklart de som är i.Han har inte sagt vad som är i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2013 Vanligtvis använder man vattenpipa med tobak som är det mest vanligt förekommande och det innehåller nikotin, vilket är beroendeframkallande. Smaken och lukten får hjärnan också att asscosciera det med något bra, så ja, beroendeframkallande är det. Röker du även nikotinfritt så kan det också falla i en vana, då man tycker att det är gott. Men då kanske man tänker att det är bättre att tugga tuggummi? Nikotinbegär är enkelt att bli kvitt, vanan av att röka vattenpipa, cigaretter och snus och alla nikotinalternativ är det svåra. Att bryta mönstret. Om du tycker om att röka vattenpipa så tycker jag att du ska göra det, men gör det till något du bara röker på helgen.Kan tänka mig att är okej, undvik dock andra komplement som cigaretter och snus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.