WASD Skrivet 3 December 2013 Rapport Dela Skrivet 3 December 2013 Julkalendern är väldigt jobbig för ögonen i min webbläsare. Siffrorna är vita som ofta hamnar på vit bakgrund. Kan skicka screenshot ifall det inte blir samma problem för dig. Att göra siffrorna röda är en snabb och enkel lösning tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 December 2013 Rapport Dela Skrivet 3 December 2013 Julkalendern är väldigt jobbig för ögonen i min webbläsare. Siffrorna är vita som ofta hamnar på vit bakgrund. Kan skicka screenshot ifall det inte blir samma problem för dig. Att göra siffrorna röda är en snabb och enkel lösning tror jag.Jo jag håller med.Det är ganska jobbigt när man får riktigt leta efter luckorna.Jag har för mig att detta var ett liknande problem förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2013 Rapport Dela Skrivet 3 December 2013 Jag hittar varje lucka med Ctrl-F. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 December 2013 Rapport Dela Skrivet 4 December 2013 Jo jag håller med.Det är ganska jobbigt när man får riktigt leta efter luckorna.Jag har för mig att detta var ett liknande problem förra året.Det var likadant förra året.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 December 2013 Rapport Dela Skrivet 4 December 2013 Hade hellre köpt den för pengar, typ 20kr eller så. Har inte nog FM och orkar inte skriva nyheter och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2013 Nu är kalendern tydligare med siffrorna hoppas jag. Fjeddo: Vad tråkigt.. 2 nyheter och ett fusk tar ju inte mer än kanske 10-15 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 December 2013 Rapport Dela Skrivet 4 December 2013 Nu är kalendern tydligare med siffrorna hoppas jag. Fjeddo: Vad tråkigt.. 2 nyheter och ett fusk tar ju inte mer än kanske 10-15 minuter.Det gäller ju att hitta nyheterna och fusken ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 December 2013 Rapport Dela Skrivet 4 December 2013 Nu är kalendern tydligare med siffrorna hoppas jag. Fjeddo: Vad tråkigt.. 2 nyheter och ett fusk tar ju inte mer än kanske 10-15 minuter.Ja, nu syns de bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 December 2013 Rapport Dela Skrivet 11 December 2013 (redigerat) Jag har vunnit 350 FM hittills. Hur ser det ut för er andra? [EDIT] Ursäkta dubbelposten! Redigerat 11 December 2013 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 December 2013 Rapport Dela Skrivet 12 December 2013 650! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 12 December 2013 Rapport Dela Skrivet 12 December 2013 600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 December 2013 Rapport Dela Skrivet 12 December 2013 500fm här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.