Hoppa till innehåll

Namn


Baranoi

Rekommendera inlägg

  • Svar 146
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Draghon @ 19/06-2004 19:05:09)
(Kanji @ 19/06-2004 09:50:39)

windhoek> aha, du är Zyper... intresting...:P

 

hette master of disaster innan. fick det från SSBM eftersom jag alltid fick det då...

 

Bytte till Ozoon då det är både snyggare och mer praktiskt, kom på det när jag skulle göra en ny UT karaktär... har skrivit mer utförligt hur det var nånstans...

På fuskarna.nu sa du något om att Ozon är en supermänniska och att du satte på ett o och sedan... Kommer inte ihåg mer...

På ett annat forum sa du, Ozoon, att du ville ha ett namn med z och bara kom på ozon och zebra. Eh, hur är det? Blir förvirrad... :D

 

ü är väl något mellan u och y...

va jag kommer ihåg så har du sagt att du tyckte namnet Ozon lät bra, och så la du till ett till o för att de skulle bli snyggare :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(karata @ 20/06-2004 10:04:58)
(Draghon @ 19/06-2004 19:05:09)
(Kanji @ 19/06-2004 09:50:39)

windhoek> aha, du är Zyper... intresting...:P

 

hette master of disaster innan. fick det från SSBM eftersom jag alltid fick det då...

 

Bytte till Ozoon då det är både snyggare och mer praktiskt, kom på det när jag skulle göra en ny UT karaktär... har skrivit mer utförligt hur det var nånstans...

På fuskarna.nu sa du något om att Ozon är en supermänniska och att du satte på ett o och sedan... Kommer inte ihåg mer...

På ett annat forum sa du, Ozoon, att du ville ha ett namn med z och bara kom på ozon och zebra. Eh, hur är det? Blir förvirrad... :D

 

ü är väl något mellan u och y...

va jag kommer ihåg så har du sagt att du tyckte namnet Ozon lät bra, och så la du till ett till o för att de skulle bli snyggare :P

allt ni säger stämmer...

kanji> jag tänkte inte på det då, utan kom på det med supermänniska sen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var min pappa som hörde låten "Maria Therese" på radion en gång när mamma var gravid och då sa han till mamma att om det blir en flicka så ska hon heta Maria Therese och det gör jag... :D här heter jag vesslan för att jag kallas för Tesslan-Vesslan...

Redigerat av Vesslan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...