Giga_Bowser Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag hittade bara på nått nytt namn, det gamla var dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (Draghon @ 19/06-2004 19:05:09) (Kanji @ 19/06-2004 09:50:39) windhoek> aha, du är Zyper... intresting...:P hette master of disaster innan. fick det från SSBM eftersom jag alltid fick det då... Bytte till Ozoon då det är både snyggare och mer praktiskt, kom på det när jag skulle göra en ny UT karaktär... har skrivit mer utförligt hur det var nånstans... På fuskarna.nu sa du något om att Ozon är en supermänniska och att du satte på ett o och sedan... Kommer inte ihåg mer... På ett annat forum sa du, Ozoon, att du ville ha ett namn med z och bara kom på ozon och zebra. Eh, hur är det? Blir förvirrad... :D ü är väl något mellan u och y... va jag kommer ihåg så har du sagt att du tyckte namnet Ozon lät bra, och så la du till ett till o för att de skulle bli snyggare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jag heter JGamer eftersom jag spelar så mycket jag kan och kallar mig för en gamer och sen mitt riktiga (mitt privata) namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jag fick mitt namn genom att jag gillar manga och har läst och sett skit många!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 och då kan man kalla sig master :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 (karata @ 20/06-2004 10:04:58) (Draghon @ 19/06-2004 19:05:09) (Kanji @ 19/06-2004 09:50:39) windhoek> aha, du är Zyper... intresting...:P hette master of disaster innan. fick det från SSBM eftersom jag alltid fick det då... Bytte till Ozoon då det är både snyggare och mer praktiskt, kom på det när jag skulle göra en ny UT karaktär... har skrivit mer utförligt hur det var nånstans... På fuskarna.nu sa du något om att Ozon är en supermänniska och att du satte på ett o och sedan... Kommer inte ihåg mer... På ett annat forum sa du, Ozoon, att du ville ha ett namn med z och bara kom på ozon och zebra. Eh, hur är det? Blir förvirrad... :D ü är väl något mellan u och y... va jag kommer ihåg så har du sagt att du tyckte namnet Ozon lät bra, och så la du till ett till o för att de skulle bli snyggare :P allt ni säger stämmer...kanji> jag tänkte inte på det då, utan kom på det med supermänniska sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Ja du har ju titeln The amighty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jag spela ett spel å då vare en kille som hette det så jag bytte namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vesslan Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Det var min pappa som hörde låten "Maria Therese" på radion en gång när mamma var gravid och då sa han till mamma att om det blir en flicka så ska hon heta Maria Therese och det gör jag... :D här heter jag vesslan för att jag kallas för Tesslan-Vesslan... Redigerat 23 Juni 2004 av Vesslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 hur jag fick min namn på detta jag valde Zingan för det e min avdvändar namn jag andvänder det på allt som man kan vara med i men om det e upptagen väljer jag en annan vad annars eller hur B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Tyckte aldrig att du skulle bytit, Yoshi^... Inte du heller, Fox^. Gillade du namnet Orson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Jag tyckte iaf om det det va grymt :D men Yoshi^ är coolare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.