FireFly Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 först hette jag BANJO-KAZOOIE, för att det e ett bra spel sen XADE för att jag heter det på massa annat! mmm, var det du...Det där gruppforumet kom inte så långt va...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 just nu har jag det från en streetbasket spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Mitt namn kommer från Mangan och animen Naruto .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag kallas Orson av mina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (redigerat) Här kommer lite namn som jag har haft Son-Pucko:Det var när jag precis hade böerjat läsa Dragonball så tyckte jag agtt Son Goku var väldigt Puckad som barn så det blev Son-Pucko Metabee:Hmm. Jag använde fantasin... Nä jag skoja ba. Men i Medabots heter Ikkis medabot Metabee Dragonfire:Drakar är bara såå coola och mitt favvo element är eld MetaDragon: Det var YoTo som blandade Metabee och Dragonfire Super Sonic: Gissa. Sonic äger! Fuzzie:Min chao i SA2B heter Fuzzie DeBug Fuzzie: Det var när jag hade lärt mig DeBug mode på Sonic3 & Knuckles+ Mitt förra namn lol, då kommer jag ihåg din första avatar, som jag gjorde för länge sedan! :)Och jag gillar också eld mest! Redigerat 24 Maj 2004 av Bumble Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 bubblar = bubblor på min musmatta B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag har hetat Jojjon ända sen fuskarna.nu och varför e för att jag heter Johannes och alla kallar mej Jojje där med namnet Jojjon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (0013 @ 23/05-2004 21:22:50) Elle889 fick jag ifrån mitt riktiga namn(jag kallas Elle)men sen kom siffrona för jag tänkte tänk om det är upptaget då tog jag siffror. Sheik fick jag i från Ocarina of Time Fierce Diety ett annat ord för Oni Link från Majora's Mask. Rättelse: Fierce Diety är en gud i Termina, Oni Link betyder Ond-link om man översätter från japanska Re: Rättelse: Oni= Ungefär monster, demon.Link= Huvudperson i Zeldaspelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (Bumble @ 24/05-2004 14:35:44) Här kommer lite namn som jag har haft Son-Pucko:Det var när jag precis hade böerjat läsa Dragonball så tyckte jag agtt Son Goku var väldigt Puckad som barn så det blev Son-Pucko Metabee:Hmm. Jag använde fantasin... Nä jag skoja ba. Men i Medabots heter Ikkis medabot Metabee Dragonfire:Drakar är bara såå coola och mitt favvo element är eld MetaDragon: Det var YoTo som blandade Metabee och Dragonfire Super Sonic: Gissa. Sonic äger! Fuzzie:Min chao i SA2B heter Fuzzie DeBug Fuzzie: Det var när jag hade lärt mig DeBug mode på Sonic3 & Knuckles+ Mitt förra namn lol, då kommer jag ihåg din första avatar, som jag gjorde för länge sedan! :) Och jag gillar också eld mest! Den minns jag. Det var du som gjorde så jag började göra avas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (DeBug Fuzzie @ 24/05-2004 18:26:27) (Bumble @ 24/05-2004 14:35:44) Här kommer lite namn som jag har haft Son-Pucko:Det var när jag precis hade böerjat läsa Dragonball så tyckte jag agtt Son Goku var väldigt Puckad som barn så det blev Son-Pucko Metabee:Hmm. Jag använde fantasin... Nä jag skoja ba. Men i Medabots heter Ikkis medabot Metabee Dragonfire:Drakar är bara såå coola och mitt favvo element är eld MetaDragon: Det var YoTo som blandade Metabee och Dragonfire Super Sonic: Gissa. Sonic äger! Fuzzie:Min chao i SA2B heter Fuzzie DeBug Fuzzie: Det var när jag hade lärt mig DeBug mode på Sonic3 & Knuckles+ Mitt förra namn lol, då kommer jag ihåg din första avatar, som jag gjorde för länge sedan! :) Och jag gillar också eld mest! Den minns jag. Det var du som gjorde så jag började göra avas :) Hur många namn har du haft egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Man kan ju fatta att jag fick mitt namn från spelen Ratchet and Clank 1 & 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag ville ha något tyskt namn, så jag kollade i en kartbok, också hittade jag en stad i Tyskland som heter Salzgitter. Så ändrade jag det till Salzrütter för jag ville ha Ü i namnet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.