admin Skrivet 24 December 2013 Rapport Dela Skrivet 24 December 2013 Alltid skoj med en sådan här tråd, så kort och gott vad fick ni för julklappar? Själv fick jag en wokpanna (efterlängtad) då jag gillar att käka wok-mat. Fick även lite annat smått och gott. Får se även om de blir någon extra julklapp i mellandagsrean =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 (redigerat) Jag fick pengar, kläder, en datorskärm och tangentbord. Känner mig lite bortskämd i år. Egentligen gillar jag inte julen särskilt mycket. Visst, det är kul att umgås och så, men hela grejen med julklappar, hype osv tycker jag känns onödig. Redigerat 25 December 2013 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 En bok, ett "multiverktyg med LED-lampa", lite pengar samt en plåtask julsnus från Göteborgs Snus & Cigarrfabrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 Tofflor och 1000kr av moder min, blir att se vad jag får av brorsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 jag önskade mig bara en tröja så resten va bara plus i kanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 Jag fick 500kr och en bok av mormor, samt kalsonger, Playstation 4, Battlefield 4 samt Gran Turismo 6.Jag blev väldigt nöjd över detta, men får nog ta pengarna och köpa ett nytt headset, så har jag allt på önskelistan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 plånboksfodral Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2014 fick pengar och träningsprylar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2014 jag fick pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2014 (redigerat) Jag fick ingenting. Men jag fick en biobiljett, en mario stjärnkudde (?) och en teckning med nintendo-motiv, på min födelsedag Redigerat 11 Januari 2014 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.