hitman Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 jag undrar mucket om vade fins för bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 tex Z:WW, MP, MP4, MP5, Z:CE, MKDD, SSBM, SMS m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 1:Pokemon Colosseum 2:Sonic Heroes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Zelda o ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Zelda ssbm och mgs:the twin snakes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 varför tycker ni att dom spelen är coola då? han kanske vill veta varför.. jag tycker att Super Smash Brothers Melee är kul iallafall för där är alla nintendogubbar med (dom mest kända) och jag gillar fightingspel. det finns många olika roliga alternativ-spel att köra.. t.ex. att spelarna är små. Man kan köra tre olika st singelplayer modes och man kan köra flera st om ni inte redan vet det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 varför tycker ni att dom spelen är coola då? han kanske vill veta varför.. jag tycker att Super Smash Brothers Melee är kul iallafall för där är alla nintendogubbar med (dom mest kända) och jag gillar fightingspel. det finns många olika roliga alternativ-spel att köra.. t.ex. att spelarna är små. Man kan köra tre olika st singelplayer modes och man kan köra flera st om ni inte redan vet det :D Håller med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 SSBM det är kul för att man kan köra flera stycken på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brolly Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jag tycker super smach broters melee e ett ricktigt bra spel det finns pånga karaktärer o välja på och spelet e ricktigt stort och det finns förstås många mer anledningar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 NGNT !!!! Det är jätteroligt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Metroid Prime!... Det bästa spelet till gamcube!...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 NGNT !!!! Det är jätteroligt ! Har det kommit ut ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg