Hoppa till innehåll

Julklappstips 2015


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Julen börjar närma sig och varje år så är det samma meck med att hitta vettiga julklappar att ge bort. Så jag har senaste veckorna när jag haft tid jobbat på en ny sajt för att iaf göra det lite lättare.

Sajten är http://billiga-julklappstips.se och det finns även en tillhörande Facebook-sida där jag kommer att posta ett tips varje dag kl 11 fram till jul.

Tipsen kommer dock att komma från sidan, men för min del så kommer det personligen även att fungera som en påminnelse varje dag att se till att handla klart julklapparna så man slipper stå dagen innan och handla de sista klapparna. Det optimala vore ju att handla alla redan nu, men det är samtidigt ingen sport  :kung: 

Vad tycker ni? Några synpunkter på sajten?

Hittar ni vettiga julklappstips, t.ex. kampanjer etc på saker som är vettiga att ge bort så får ni gärna även posta de här Smiley lycklig Det får gärna bli en tipstråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samspelet mellan de olika färgerna på sidan är väl kanske inte det bästa...

Tack för feedback! Om du tänker på att färgerna är starka så är det meningen, grönt och rött är trots allt julfärger men för att tona ner det så har jag valt att köra lite lugnare nyanser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för feedback! Om du tänker på att färgerna är starka så är det meningen, grönt och rött är trots allt julfärger men för att tona ner det så har jag valt att köra lite lugnare nyanser.

Mja det är ju värsta kalasfärgerna. Rött, rosa, grönt och blått. Färgtema efterfrågas.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...