wubo Skrivet 17 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2016 ... för det är 10 år sedan jag registrerade mig här! Hurra, hurra, hurra! :sorcerer: Dagen till ära så har jag bakat en fin tårta! Med hjälp av rätt kunskap och verktyg kan man extrahera ut det goda i mitten ;) och därifrån väntar många överraskningar ;). Nästa gång jag kan fira något speciellt här blir lördag den 3:e februari 2018. Då har jag varit registrerad här halva livet... Ses då eller tidigare! :lol: Toodeloo! :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2016 Gratulerar på dagen wubo! Inte långt kvar till nästa speciella datum heller =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 Oktober 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2016 Tack! :sorcerer: Nej det är det ju inte, får se om jag hittar på något då med ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2016 Jag vet inte, ska man gratulera dig eller sörja över dig? *tittar snett på sig själv* ... Jag kanske inte ska säga något alls när jag tänker efter. =/ (Grattis :wub: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 November 2016 Rapport Dela Skrivet 18 November 2016 Min första tanke var att du måste blivit medlem jätte tidigt. Tänker sedan efter och kollar min profil. 2 månader kvar tills jag har varit medlem i 10 år. Tänk var tiden går fort!Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.