wubo Skrivet 17 Oktober 2016 Rapport Skrivet 17 Oktober 2016 ... för det är 10 år sedan jag registrerade mig här! Hurra, hurra, hurra! :sorcerer: Dagen till ära så har jag bakat en fin tårta! Med hjälp av rätt kunskap och verktyg kan man extrahera ut det goda i mitten ;) och därifrån väntar många överraskningar ;). Nästa gång jag kan fira något speciellt här blir lördag den 3:e februari 2018. Då har jag varit registrerad här halva livet... Ses då eller tidigare! :lol: Toodeloo! :sorcerer: Citera
admin Skrivet 17 Oktober 2016 Rapport Skrivet 17 Oktober 2016 Gratulerar på dagen wubo! Inte långt kvar till nästa speciella datum heller =) Citera
wubo Skrivet 17 Oktober 2016 Författare Rapport Skrivet 17 Oktober 2016 Tack! :sorcerer: Nej det är det ju inte, får se om jag hittar på något då med ;). Citera
Dave37 Skrivet 24 Oktober 2016 Rapport Skrivet 24 Oktober 2016 Jag vet inte, ska man gratulera dig eller sörja över dig? *tittar snett på sig själv* ... Jag kanske inte ska säga något alls när jag tänker efter. =/ (Grattis :wub: ) Citera
Proccito Skrivet 18 November 2016 Rapport Skrivet 18 November 2016 Min första tanke var att du måste blivit medlem jätte tidigt. Tänker sedan efter och kollar min profil. 2 månader kvar tills jag har varit medlem i 10 år. Tänk var tiden går fort!Grattis! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.