WASD Skrivet 18 Juni 2017 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2017 När kommer årets sommaruppdatering? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Juni 2017 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2017 Finns ingen större uppdatering planerad faktiskt utan det är mindre uppdateringar som sker kontinuerligt som löper på. Något specifikt du önskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juni 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2017 Hade ingen särskild funktionalitet i tankarna, kom bara att tänka på den traditionsenliga sommaruppdateringen som man väntar lika spänt på varje år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Juni 2017 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2017 Finns ingen större uppdatering planerad faktiskt utan det är mindre uppdateringar som sker kontinuerligt som löper på. Något specifikt du önskar?Inlägg från medlemmar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Juni 2017 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2017 Inlägg från medlemmar.Då har vi något vi båda önskar =) Känns som det ligger lite utanför min kontroll även om jag själv skall försöka vara lite mer aktiv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 7 Juli 2017 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2017 Då har vi något vi båda önskar =) Känns som det ligger lite utanför min kontroll även om jag själv skall försöka vara lite mer aktiv. Kanske dags att börja bli lite mer aktiv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.