xenu1 Skrivet 8 Januari 2018 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2018 3310:an var den bästa telefon jag haft. Alla moderna är skräp jämfört 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 25 Januari 2018 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2018 3310:an var den bästa telefon jag haft. Alla moderna är skräp jämförtprecis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eda699 Skrivet 11 Mars 2018 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2018 Håller med,grymt bra telefon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pruttfis Skrivet 12 Mars 2018 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2018 3310 lätt bäst genom tiderna :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eda699 Skrivet 29 Mars 2018 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2018 Har kvar båda mina jag haft genom åren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 September 2019 Rapport Dela Skrivet 8 September 2019 Har kvar båda mina jag haft genom årenJag är mycket avundskjuk. Mina har till slut gett upp, och min 3210 också. :'( Sitter nu med en smartphone och känner mig lite ambivalent över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolandhansen Skrivet 30 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2021 10/25/2017 kl 3:47 PM, skrev alexander1986: was the best cell phone? Kanske var den bäst tidigare, men nu när vi är högteknologiska och olika mobiltelefoner och uppgraderingar har dykt upp kan jag säga att den version av mobiltelefon som finns nu är bättre och bäst. Men kvaliteten på Nokia 3310 var så bra. Den var verkligen populär tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockbabe Skrivet 23 September 2021 Rapport Dela Skrivet 23 September 2021 Jag har kastat mina 5, eller är det 6 smartphones - åt helvete. Nej, det är inte sant. Två ligger på havets botten mellan Sverige och Finland som jag medvetet gjorde mig av med ute på Östersjön. En har jag bränt upp i öppna spisen. En har hamnat på botten i en pool på Barbados. Osv... dvs jag har medvetet gjort mig av med dom. Jag har kvar mina gamla Nokia 3310 och de funkar faktiskt fortfarande idag. Tom batterierna är helt ok. Men bäst tycker jag än idag de gamla SIEMENS ME45 och M65 som jag faktiskt använder än idag. De ligger perfekt i handen, man kan bada med dom om man vill och man kan köra över dom med bilen och tappa dom från 2 m håll rakt ner i asfalten utan att de går sönder. Och det viktigaste - ett fulladdat batteri håller uppåt EN VECKA och en 6-åring kan byta batteri på mindre än 30 sekunder!!! EVIGHETSTELEFONEN!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.