Dave37 Skrivet 17 Maj 2018 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2018 Jag har hela månaden fått mail från diverse företag angående GDPR, men jag saknar ännu ett mail från Fuska.se. Jag är mycket nyfiken på hur fuska tänker förhålla sig till GDPR och om något kommer att ändras. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Maj 2018 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2018 Jag har hela månaden fått mail från diverse företag angående GDPR, men jag saknar ännu ett mail från Fuska.se. Jag är mycket nyfiken på hur fuska tänker förhålla sig till GDPR och om något kommer att ändras.Det kommer ett mail i nästa vecka. Men i det stora hela så följer ju Fuska redan PUL och GDPR är egentligen en uppgradering av PUL så till stora delar är det inte så mycket som ändras mer än att saker kommer att förtydligas. Den största förändringen blir troligen mest att nyhetsbrevet läggs ned, dels för att det är en del oklarheter kring GDPR när det kommer det. Men dels för att Fuska mest lever på sitt gamla innehåll och därmed är nyhetsbrevet relativt överflödigt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Maj 2018 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2018 Den största förändringen blir troligen mest att nyhetsbrevet läggs ned, dels för att det är en del oklarheter kring GDPR när det kommer det. Men dels för att Fuska mest lever på sitt gamla innehåll och därmed är nyhetsbrevet relativt överflödigt. Det var mycket tråkigt att höra, det har varit en sån lång och fin tradition. :( Tack för ditt svar, ser mycket fram emot mailet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Maj 2018 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2018 Nyhetsbrevet! Som jag går och längtar efter det varje månad. Det ska väl inte behöva läggas ner? Jag ger härmed samtycke för fuska.se att skicka nyhetsbrev till min mail. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.